Ga naar inhoud

Winny, de Canadese rescue bunny

Ripley
 Delen

Aanbevolen berichten

Gisteren is mij het bericht ter ore gekomen wat ik nooit wilde horen.

6 maanden geleden was ze nog bij mij. Eind mei moest ik haar afstaan vanwege verhuizing uit Canada terug naar Europa. 

Mijn meisje, mijn alles. Het liefste, leukste konijnenmonster wat ik ooit heb gehad. Zelfs mijn man werd verliefd en heeft het nog over haar. Dagelijks.

Mijn bunny, mijn le lapin. Mijn maatje, mijn once in a lifetime.

Haar enorm slechte gezondheid is haar toch teveel geworden. De longen waren te zwaar beschadigd. Ze hebben haar moeten laten gaan.

Ik ben blij dat ze alsnog een fijn laatste jaar heeft mogen toevoegen aan haar te korte leven.

Winny heeft 6 jaar mogen worden.

2132600305__MG_9459(2).jpg.63cc22d23dea53641c90b411d914129a.jpg

• Verdrietig 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh wat verdrietig. 

Dankzij jou heeft ze nog een mooie tijd gehad. Eerst bij jou, waar ze zonder dat enorme overgewicht weer ontdekte hoe ze konijnendingen kon doen. En volgens mij had je een mooi thuis voor haar gevonden toen je moest verhuizen. 

Ik heb genoten van je berichtjes en foto’s van haar. Het was een bijzonder konijn.

Sterkte!

• Bedankt 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal. Ja, ondanks dat ze al ruim 5 maanden niet meer van mij was, doet het erg zeer. Zo'n dier gaat je zo enorm aan het hart, jullie snappen het wel.

En inderdaad, ik troost me met dat ze het sinds ze bij ons was erg goed heeft gehad. Dat ze toch het laatste jaar nog een beetje goed kon maken voor de eerste 5 waarin het allemaal niet zo goed verliep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .