Ripley Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Gisteren is mij het bericht ter ore gekomen wat ik nooit wilde horen. 6 maanden geleden was ze nog bij mij. Eind mei moest ik haar afstaan vanwege verhuizing uit Canada terug naar Europa. Mijn meisje, mijn alles. Het liefste, leukste konijnenmonster wat ik ooit heb gehad. Zelfs mijn man werd verliefd en heeft het nog over haar. Dagelijks. Mijn bunny, mijn le lapin. Mijn maatje, mijn once in a lifetime. Haar enorm slechte gezondheid is haar toch teveel geworden. De longen waren te zwaar beschadigd. Ze hebben haar moeten laten gaan. Ik ben blij dat ze alsnog een fijn laatste jaar heeft mogen toevoegen aan haar te korte leven. Winny heeft 6 jaar mogen worden. 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 (aangepast) Ah nee, wat verdrietig. Fijn dat jullie haar nog een fantastische tijd hebben kunnen geven ❤️ 28 oktober 2021 aangepast door Annasbeestenbende 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Wat een verdrietig bericht om te krijgen! Heel veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Ahhh wat verdrietig. Dankzij jou heeft ze nog een mooie tijd gehad. Eerst bij jou, waar ze zonder dat enorme overgewicht weer ontdekte hoe ze konijnendingen kon doen. En volgens mij had je een mooi thuis voor haar gevonden toen je moest verhuizen. Ik heb genoten van je berichtjes en foto’s van haar. Het was een bijzonder konijn. Sterkte! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Ik kan me voorstellen dat het heel hard binnen komt, je had haar nog een lang en gelukkig konijnenleven gewenst. Toch heeft ze mede dankzij jou nog wel kunnen genieten, daar mag je trots op zijn 🤗 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Ahhh arm wijffie. Wat jammer dat haar gezondheidsproblemen haar toch fataal zijn geworden. Sterkte, het is toch verdrietig ondanks dat ze al niet meer bij jou woonde. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 28 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Bedankt allemaal. Ja, ondanks dat ze al ruim 5 maanden niet meer van mij was, doet het erg zeer. Zo'n dier gaat je zo enorm aan het hart, jullie snappen het wel. En inderdaad, ik troost me met dat ze het sinds ze bij ons was erg goed heeft gehad. Dat ze toch het laatste jaar nog een beetje goed kon maken voor de eerste 5 waarin het allemaal niet zo goed verliep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Ach wat sneu. Maar wat heeft ze het nog geweldig gehad dat laatste deel van haar leven ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 😭 sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Sterkte 😔 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Aaah, wat een naar bericht...Veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Wat triest.. Heel veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Wat verdrietig zeg.. ik heb haar verhaaltje gevolgd en ze heeft een mooi leven bij jullie gehad. Toch jammer dat ze weg moest en nu dit trieste nieuws. Zo zielig. Arme mop rust zacht en jullie heel veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 30 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Bedankt allemaal! Dat doet me goed 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 3 november 2021 Delen Geplaatst: 3 november 2021 Aah, nee toch?! Die lieve, leuke Winnie. We zullen haar en haar bijzonder verhaaltje nooit vergeten. Het laatste jaar van haar bijzondere leven heeft ze nog prachtig mogen doorbrengen, en dat is het grootste deel aan jou te danken @Ripley. Dag lieve Winnie, rust zacht. ❤️ Sterkte @Ripley 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.