Bammyflurry Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 Wat is ze al groot! En wat is ze prachtig! Ik vind Malamutes en eigenlijk veel poolhonden echt prachtig! Het is niet het type hond wat bij mij past, maar ik vind ze geweldig om te zien. Het is inderdaad soms heel verschillend hoe goed honden tegen de warmte kunnen. Mijn moeder heeft een wit hondje wat al vrij snel tijdens het wandelen even languit gaat liggen om haar buikje te koelen op zand of in gras. Op warme dagen geeft ze ook altijd aan maar een klein rondje te willen wandelen en snel weer naar huis te willen. Terwijl ze normaal graag uit wandelen gaat. Mijn hond is helemaal zwart, maar heeft niet zo snel (zichtbaar) last van de warmte. Hoe ging het met alleen zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2022 Het ging een uur goed, toen piepte ze een beetje, werd mijn man wakker en moest plassen 😅 dus hij is er even uit gegaan, heeft haar even in de tuin gelaten en toen zijn ze allebei gaan slapen 🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2022 Vandaag is het hier een feestje, Namu is jarig! Zoek de verschillen! 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Gefeliciflapstaart! Gaat ze het nog vieren? 😛 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Gefeliciteerd 🥳🥳🥳 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Wauw wat een verschil! Gefeliciteerd met Namu haar eerste verjaardag 🥳 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2022 30 minuten geleden, Mississippi zei: Gefeliciflapstaart! Gaat ze het nog vieren? 😛 haha nee, niet echt eigenlijk 😄 Ze krijgt wel wat lekkere snacks vandaag en extra veel knuffels. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Gefeliciteerd!!! Grote meid alweer! 🥳 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Een jaar alweer! Wat gaat dat snel. Gefeliciteerd! Leuk gedaan, dat filmpje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Gefeliciteerd! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Gefeliciteerd! Knapperd! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Haha ik heb hardop zitten lachten om de twee puppies. Leuk gedaan. Humor. Mooie hond trouwens. Mooi dat mensen houden van verschillende honden. Ik vond eerder Husky's zo mooi maar toen ik me erin ging verdiepen dacht ik een jachtinstinct is niets als je buitenaf woont. Zelf ben ik een herdermens. Dat altijd in de gaten houden van die honden, vind ik schitterend. Wij hebben Tervuerense herders gehad. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Gefeliciteerd! Wat is ze groot geworden! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Van harte gefeliciteerd 🥳 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Wow, wat gaat dat snel! Gefeliciteerd! 🥳 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Gefeliciteerd! 🎉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten