Ga naar inhoud

Puppydagboek - Namu

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Wat is ze al groot! En wat is ze prachtig! Ik vind Malamutes en eigenlijk veel poolhonden echt prachtig! Het is niet het type hond wat bij mij past, maar ik vind ze geweldig om te zien.
Het is inderdaad soms heel verschillend hoe goed honden tegen de warmte kunnen. Mijn moeder heeft een wit hondje wat al vrij snel tijdens het wandelen even languit gaat liggen om haar buikje te koelen op zand of in gras. Op warme dagen geeft ze ook altijd aan maar een klein rondje te willen wandelen en snel weer naar huis te willen. Terwijl ze normaal graag uit wandelen gaat. Mijn hond is helemaal zwart, maar heeft niet zo snel (zichtbaar) last van de warmte.

Hoe ging het met alleen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 415
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Haha ik heb hardop zitten lachten om de twee puppies. Leuk gedaan. Humor. Mooie hond trouwens.

Mooi dat mensen houden van verschillende honden. Ik vond eerder Husky's zo mooi maar toen ik me erin ging verdiepen dacht ik een jachtinstinct is niets als je buitenaf woont.

Zelf ben ik een herdermens. Dat altijd in de gaten houden van die honden, vind ik schitterend.

Wij hebben Tervuerense herders gehad. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .