Ga naar inhoud

Rust zacht lieve Isabella ❤️

Annasbeestenbende

Aanbevolen berichten

Het spijt me meisje. Het doet zo’n pijn. Mijn eerste kip, vernoemd naar de prinses in “koning lijsterbaard” en ja, je was een prinses, en wat voor 1! Je was de moeder van de groep. De zus van Rosalie, de herder van Bianca, een boksbal voor Juliëtte en een moeder voor Elodie. Je was de baas van de groep, altijd een beetje achterdochtig. Als ik een andere kip wilde pakken vloog jij op me af. 

Je veren hebben nooit zo geglansd als die van de andere kippen. Als de kippen iets hadden, had jij het het eerst en het ergst. Achteraf denk ik dat er al die tijd een onderliggend probleem is geweest. Eergisteren was je niet helemaal fit. Je weigerde de eten en drinken. Dierenarts geapt. De dag erna was het nog erger. We kregen antibiotica. Je hebt die dag nog 60 ml appelmoes en een ei op. Ik heb je geholpen met drinken. De dag erna was het nog slechter. We hebben het over inslapen gehad. Na school zouden we het erover hebben. Ik kwam thuis. We zouden de dierenarts bellen. Toch wilde we nog even bij je kijken. Je lag dood in het hok. Een halfuur geleden had pappa nog bij je gekeken. Toen ademde je nog. Ik heb je uit het hok getild. Je op het gras gelegd. Je favoriete plek, waar je eigenlijk niet mocht komen omdat anders onze hele tuin onder de kippenpoep zit. We hebben gewacht op pappa. Ik heb je in een handdoek gewikkeld. Papa en ik hebben een gat gegraven. Ik heb je erin gelegd. Met wat zonnebloempitjes, omdat je daar zo van hield. We hebben je begraven. Ik en papa hebben een kruis voor je getimmerd. Ik hoop dat je nu geen pijn meer hebt, lieve vriendin ❤️❤️

0AFD50E1-E7F0-4F6B-A2FF-8EAE77932CE3.jpeg

450FBA49-4288-4229-801D-0EDD581EC91C.jpeg

55DAD57D-6E1E-4AA0-A625-974F33695D49.jpeg

aangepast door Annasbeestenbende
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .