Ga naar inhoud

Secret Santa 2021

Evee
 Delen

Het is weer tijd voor Secret Santa!  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij dit jaar mee aan secret santa?

• Ja
      17
    • Nee
      30
    • Misschien
      12

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, lolalisa zei:

Hahaha wat moeilijk is dit! Heb een vermoeden, maar 75% van de plaatjes snap ik dan nog steeds niet. 🤣 Generatiekloof denk ik?

De plaatjes snap ik ook grotendeels niet. Maar met 2 geraden plaatjes kon ik de link al ontdekken 🙂 En verder Googlen leverde me op dat die link voor de andere plaatjes ook klopte. De plaatjes die via hier zijn geraden dan, want 75% van de plaatjes kan ik ook niet zelf raden.

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yay! 🥰  Ik werd vandaag ook verrast door Secret Santa! Helaas hield de bezorger het pakketje niet de juiste kant omhoog.. beetje stom van hem. Alles is super leuk ingepakt! 

telegram-cloud-photo-size-4-5895624199479866880-y.thumb.jpg.610ff14c00937196e085aeb9d2b3ffce.jpg

Kijk nou HOE schattig! 🥺💗  Die hang ik natuurlijk in de kerstboom! 🎄

telegram-cloud-photo-size-4-5895624199479866876-y.thumb.jpg.bac8ebba3ea84a340bd97ebafe9840c3.jpg

Natuurlijk kwam Ozzy ook even snuffelen. "Mama! Zit er ook iets voor mij tussen????" Ik heb nog nooit zulke lichtjes gezien met bloemetjes erin, echt onwijs leuk!

telegram-cloud-photo-size-4-5895624199479866882-y.thumb.jpg.bcb53862dff1d803f8b61c7b86b2dffc.jpg

Dit is een stuk meer eetbaar haha! 😂  En POT-verdorie wat ben ik blij! Ik kwam al potten te kort namelijk.

telegram-cloud-photo-size-4-5895624199479866881-y.thumb.jpg.358df26502633e4640fbf69394c47059.jpg

"GIMMEEH!!!" Nou, vooruit dan!  😇

telegram-cloud-photo-size-4-5895624199479866883-y.thumb.jpg.7460bdd146b8cf1a15d2c82264768bff.jpg

Wauw! Een zelf-opgeweekt kerstboompje! 🤯  ZO COOL! Hier ga ik heel veel plezier aan beleven en natuurlijk hopen dat 'ie volgend jaar al zo groot mag zijn dat de lampjes erin kunnen! 😁

telegram-cloud-photo-size-4-5895624199479866878-y.thumb.jpg.66f4d8e4c59b042f69ec04403996aba7.jpg

Deze eerder nog nooit geprobeerd, maar wauw deze is echt heerlijk kruidig! Aanrader! 😍

telegram-cloud-photo-size-4-5895624199479866879-y.thumb.jpg.9a1c516ee3284a7394c82706086140cc.jpg

Oké, maar nu de hints! Daar was ik meteen heel nieuwsgierig naar.. wie heeft ons zo verwend? 🕵️♀️

telegram-cloud-photo-size-4-5895624199479866877-y.thumb.jpg.b5a31f318f7fcc166d98beee9ed9fa1e.jpg

Ik ken jullie allemaal niet zo goed haha, dus dit zijn hints waar ik echt even naar op zoek moet! Beter, want ik houd wel van de uitdaging!

Wat ik in ieder geval merk is dat Secret Santa en ik veel dezelfde interesses hebben. 🤗  We hebben beiden groene vingers, zijn vegan, en eten allebei VEUL bananen en stemmen op PvdD. 😂  Digitale highfive naar jou!

Linksboven: die had ik vrij snel, wagenberg natuurlijk!

Rechtsboven: beverspoor? Even googelen.. bevers leven in de Biesbosch en dat is niet ver van huis, dus is dat iets? Toen kwam m'n vriend en zei: "Bever? Is het niet knagen?" Dan kom ik uit op Dierenopvangcentrum Knaagspoor, maar dat is helemaal in Ridderkerk naast Rotterdam. Dus ik twijfel. 🙈

Linksonder: vegan en bananen, dan zoek ik natuurlijk even in het vega / vegan topic. Daar lees ik dat Eefje en Evee beiden niet vies zijn van een bananenbrood. Maar volgens mij doet Evee niet mee? Dus Eefje je bent SUS. 

Rechtsonder: perzik/peach, poes en samson? Ik zie wel dat Jamesthebunnybutler een konijn Siemson heeft? SUS! 😜

Eefje woont in Gelderland zie ik in haar profiel. Dus ik kijk even verder. 🧐

En ja hoor, als ik zoek naar Knaagspoor kom ik een comment van James tegen over het vrijwilligerschap. Maar dan klopt er toch nog iets niet. In dezelfde comment staat 'Wateringen', moest ik ook weer even opzoeken. Tussen Den Haag en Delft? Dan klopt 'wagenberg' niet.. 😆

Ik denk dat mijn Secret Santa dus Jamesthebunnybutler is! 

Maar ik heb ook nog een bonushint om te openen.. mocht het niet zo zijn ga ik daarmee verder! 🕵️‍♀️

aangepast door lolalisa
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, je hebt het helemaal goed! De bonushint is te makkelijk hoor!

Ik zal nog even toelichten 😛

Ik woon inderdaad sinds een paar maanden in Wagenberg, daarvoor in de buurt van Wateringen. Wagenberg is niet echt een bekend dorp, dus best knap dat je daar op kwam! Met de bever bedoelde ik inderdaad knagen, dus Knaagspoor klopt ook. Over de hoeveelheid bananen die ik eet heb ik weleens wat geschreven. Momenteel zo'n 6 kg per week haha. Ik ben wel heel benieuwd hoeveel bananen jij dan eet als je schrijft heel veel😂.

En de koosnaampjes... Tsja... De Samson verwijst naar Siemson. De poes verwijst naar Baloe. Het perzikje verwijst naar Dunya, maar ik kwam er later pas achter dat het niet helemaal klopt. Dunya noem ik altijd poennie, van poenani, dat het vrouwelijke geslachtsdeel betekent. Ik vond het een beetje te ver gaan om daar een foto van op de hint te zetten en koos daarom voor een emoticon. Ook om het extra lastig te maken. Nu weet ik pas dat een perzik niet naar het vrouwelijk geslachtsdeel verwijst, maar naar billen. Foutje🙈

Fijn dat het in de smaak valt! Die lampjes vond ik zo leuk, omdat je van kerstverlichting, alles in weckpotten en droogbloemen houdt. 3-in-1!

aangepast door Jamesthebunnybutler
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha geweldig dit, zo had ik de lampjes nog niet gezien, maar GENIAAL! Ja ik wilde nog erbij zetten 'booty' of iets. 🍑 De bonushint had het inderdaad echt heel makkelijk gemaakt, dus blij dat ik heb lopen speuren. 

🍌 Dat zijn echt een boel bananen, wow! Ik weet niet hoeveel gram een tros bananen is, maar ik eet er in ieder geval elke dag 2. 😂

Dankjewel voor al het moois en de tijd die je erin hebt gestoken. 🤗💗

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iig 14, misschien meer. Ik dacht dat @Evee even wilde wachten met wie er allemaal mee doen. Om het nog wat spannender te houden en minder makkelijk te raden.

Ik doe zelf niet mee maar vind het wel heel leuk om alles te zien 🙂 Mag ik even zeggen dat ik Teun een super leuk konijn vind!?!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Kolino zei:

Iig 14, misschien meer. Ik dacht dat @Evee even wilde wachten met wie er allemaal mee doen. Om het nog wat spannender te houden en minder makkelijk te raden.

Ik doe zelf niet mee maar vind het wel heel leuk om alles te zien 🙂 Mag ik even zeggen dat ik Teun een super leuk konijn vind!?!

Teun is beschikbaar voor adoptie 😛

En daar krijg je dan ook nog de oppertopper Emma bij! 

Of mag ik dat niet zeggen @Suus1978? 😉

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Jamesthebunnybutler zei:

Teun is beschikbaar voor adoptie 😛

En daar krijg je dan ook nog de oppertopper Emma bij! 

Of mag ik dat niet zeggen @Suus1978? 😉

@Jamesthebunnybutler Zeker wel! Dit duo is op zoek naar een heel lief baasje! Ze zijn geweldig samen en Teun is inderdaad een ontzettend leuk konijn. Hij is vrolijk, nieuwsgierig, superlief voor zijn Emma, zindelijk en hij is kampioen bunnyflops. Zo schattig! Dus @Kolino als je binnen nog een plekje hebt voor een geweldig konijnenduo: Teun en Emma zijn beschikbaar!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Suus1978 zei:

@Jamesthebunnybutler Zeker wel! Dit duo is op zoek naar een heel lief baasje! Ze zijn geweldig samen en Teun is inderdaad een ontzettend leuk konijn. Hij is vrolijk, nieuwsgierig, superlief voor zijn Emma, zindelijk en hij is kampioen bunnyflops. Zo schattig! Dus @Kolino als je binnen nog een plekje hebt voor een geweldig konijnenduo: Teun en Emma zijn beschikbaar!

Oww had ik maar plek, maar het is hier binnen niet echt ruimte meer voor nog een koppel. Hopelijk vindt hij snel een forever home, hij verdient het, samen met zijn vriendinnetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Kolino zei:

Oww had ik maar plek, maar het is hier binnen niet echt ruimte meer voor nog een koppel. Hopelijk vindt hij snel een forever home, hij verdient het, samen met zijn vriendinnetje!

Weet je het echt zeker?!

canvas.png

canvas1.png

aangepast door Suus1978
  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie was de secret santa voor...  🎄🤶

1. JacB - heeft geen idee
  2. Annasbeestenbende - JacB
  3. mammafelina - Annasbeestenbende
  4. Miekmoek - mammafelina
  5. DanielleV - pakyakker
  6. Deeskuh88 - Bunnymommy
  7. Marjoleink - DanielleV
  8. Jamesthebunnybutler - Deeskuh88
  9. Bunnymommy - MichelleloveElmo
  10. Suus1978 - Marjoleink
  11. Lolalisa - Jamesthebunnybutler 

Volgens mij missen we nog uitpakverslagjes van twee personen:

1. Pakyakker
  2. Michelleloveelmo

Zelf was ik nummer 14, maar ik ben reserve, het is dus de vraag of ik wel of niet mee heb gedaan 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pakket is ook binnen. Was gister al begonnen met uitpakken, maar het was te donker om uit te pakken, dus net gedaan.

doos.pngdoos 2.png

Wat een vrolijke doos! Ik werd meteen blij toen hij binnen kwam. En wat leuk ingepakt met al die vrolijke inpakpapiertjes, Ik zag al snel een super tof gehaakt konijntje met een bordje hint in de pootjes. Wat tof! Ik moest meteen aan @IreneMdenken met haar gehaakte trui. Die hou ik dus even in gedachten. 

inhoud doos.pngHint 1.png

En toen zag ik een papier met wat leek een gedicht. Die voorzichtig tussen de pakketjes uit gehaald en wauw!

Zo tof en lief gedicht! En wederom met regenboog achtergrond! Mijn vriend moest gewoon lachen hoe blij ik er van werd.

Gedicht.png

En toen moest ik nog beginnen met uitpakken! En wat heeft Santa goed geluisterd! Wat een leuke cadeautjes! Een super fijn geel geruit kleed! (ik ben verslaafd aan dekentjes😅) Diverse regenboog knutselspulletjes, karton, crepepaier en lint. Origamipapier en boekjes over de uitvoering er van, moet aan de bak dus! En stof ik toffe vrolijke prints en kleurtjes om mee te knutselen.  Voor de hamsters (Konijnen) een lekker knaag ding. Dat gaan ze zeker waarderen! Tussen de pakketjes zat er nog een gehaakt konijntje deze keer oranje

Cadeautjes.pngHint 1+2.png

Ik vind de hints zo leuk, dat ze nu in de kerstboom hangen. 

hint 1 in boom.jpgHint 2 in boom.png

En nu, wie is mijn Santa, Irene is het denk ik niet, maar wie houdt er veder van haken of kloppen de kleuren konijntjes... Ik heb inmiddels nog 4 namen over... Maar heb echt geen idee😅😂Gebasseerd op de kleuren van de pleeg konijntjes, @Suus1978 Ben jij mijn Santa?

aangepast door MichelleloveElmo
foto's verplaatsen
  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Miekmoek zei:

Update;

Mijn nieuwe kerstvormpjes zijn ook perfect voor zelfgemaakte borstplaat 😍

Wat zijn ze goed gelukt!! Ziet er ook echt heel lekker uit. Ik vond dat ik ouderwets was met mijn legpuzzels, maar borstplaat is een beetje uit dezelfde categorie 😄

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Suus1978 zei:

Nee @MichelleloveElmo, ik ben het niet. Die gehaakte konijntjes zijn ook echt te leuk om cadeau te geven. Die had ik mooi zelf gehouden 😄

Haha. Nou.. mmm dan denk ik @lolalisa omdat zij een blauwe bunny heeft en die had het bordje hint. @Miekmoek heeft twee oranje bunnys en @Eveetwee bruin oranje en twee wit bonte.. en anders weet ik het echt niet.

aangepast door MichelleloveElmo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dag na mijn verjaardag kon ik dan ook eindelijk het pakket open maken.20211216_144456.thumb.jpg.411539228479efdd8551ff7a7684368f.jpg

Het gedicht

20211216_144517.thumb.jpg.08d881dc6b7982e8b81cdf5c3c21c411.jpg

De hints. Het was vrij duidelijk toen ik vuurheer Ozai zag. Grote Avatar fan hier. Bij de konijnaLisa viel het kwartje helemaal. Alleen snap ik de dino/t-rex niet? Ik gok omdat Ozai een rex is qua ras?

20211216_144725.thumb.jpg.6455b728718c6450bb979dc2410bee3d.jpg

20211216_145040.thumb.jpg.b6076cacfa994214fc3fab3afb070287.jpg

Anyway ben flink verwend ook met 2 moestuintjes. Heel erg leuk! En die meadow loops zijn echt Vlekjes favoriete snoepjes, en wat een toeval dat ze bijna op waren. Heel erg bedankt @lolalisa!

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .