Ga naar inhoud

Secret Santa 2021

Evee
 Delen

Het is weer tijd voor Secret Santa!  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij dit jaar mee aan secret santa?

• Ja
      17
    • Nee
      30
    • Misschien
      12

Aanbevolen berichten

Ik heb wat ik nodig heb maar besteld. Was een beetje bang dat ik na mijn 5 dagen quarantaine positief zou testen en nog minimaal 7 dagen in quarantaine zou moeten. Het is gisteren geleverd, dus ik kan aan de slag! 😄 En negatief getest, dus ik kan het pakketje gewoon zelf wegbrengen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2021 om 10:44, Evee zei:

Even een reminder!

k zal begin volgende week iedereen nog een privéberichtje sturen om te helpen herinneren, maar denk er aan dat het uiterlijk de 10e december verzonden wordt! Lukt het niet op vrijdag de 10e, dan mag het ook een paar dagen eerder als dat wel lukt hoor 😄 

Ik ben echt heeeel nieuwsgierig naar alle pakketjes!

Vorig jaar konden we via jou @Evee ook een verzendlabel kopen. Is dat dit jaar ook? Ik heb er volgens mij nog niets over gezien of gelezen. Zo niet, dan is het even opletten met verzenden want met een online label wordt vaak automatisch naam en adres van de afzender vermeld. Dan wordt het wel heel makkelijk raden 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat voorheen wel gedaan, maar ik denk dat jullie net zo duur of zelfs goedkoper uit zijn om los als particulier labels aan te maken zelf, dan via mij. Voordeel zit er dus niet in, zeker niet met de piektoeslag voor zakelijkverzenden nu.

Als retouradres mag je mijn adres altijd opgeven hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Evee zei:

Ik heb dat voorheen wel gedaan, maar ik denk dat jullie net zo duur of zelfs goedkoper uit zijn om los als particulier labels aan te maken zelf, dan via mij. Voordeel zit er dus niet in, zeker niet met de piektoeslag voor zakelijkverzenden nu.

Als retouradres mag je mijn adres altijd opgeven hoor!

Ja, begrijpelijk. Goed om te weten, dan wordt het DHL met korting!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik al mijn cadeautjes bij elkaar, kom ik er met inpakken achter dat ik het verkeerd heb gedaan. Dus dat wordt maandag ruilen. Komt wel goed, alleen is het dan niet vandaag af.

Ik ben denk ik met teveel dingen tegelijk bezig: hiermee, kadootjes voor de familie, twee kerstpakketten voor minimagezinnen, speelgoed uitzoeken en verkopen. Allemaal leuk, maar ik moet wat structuur gaan aanbrengen geloof ik.

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je een verzendadres op moeten geven bij het aanmaken van het label, en wil je het jouw ontvanger niet te makkelijk maken om te raden, dan mag je daar evt. mijn adres voor gebruiken: Bunnybunch, Cruijckelcreke 4 B, 4491PS Wissenkerke

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn pakket binnen! Maar ik heb werkelijk geen flauw idee wie mijn Secret Santa is 🤣

Ik snap echt niks van de twee hints 😆

Wel een heel mooi gedicht zat er bij 🤗

DD13E189-E26C-4D38-AF78-EBC049175A31.thumb.jpeg.35b230750a8c2a62f25081004f60815f.jpeg
De doos. Een super mooie, stevige doos die ik mooi kan gebruiken voor m’n hobby spullen. (De dozen die ik nu heb puilen een beetje erg uit 😳)

26BDD085-905B-48B3-BDDA-AC6F9B51D9F4.thumb.jpeg.77e00b38a887d98b386384420699d7cf.jpeg

Cadeautjes!! ❤️

5D7C2C58-7FFA-453A-AE34-683F8146CF7F.thumb.jpeg.9c2098046de8d2c3d6d036e616e1e4e2.jpeg

Links het kaartje met het gedicht. Rechts de hints…. Ik heb al geen idee wie er op foto 2, 3 en 4 staan. Dus dat schiet niet erg op. Maar al wist ik het wel dan was ik er nog niet uitgekomen, want heb geen idee hoe ik het moet interpreteren. 😳

B2DDB938-9FF7-490C-9664-2CD386D46F63.thumb.jpeg.a9aa3ae49475463cbd895083253c98f3.jpeg

Alle cadeautjes uitgepakt. Super blij mee! Zit nu op de bank met een kop thee en de Tony’s reep 😇

En Kliko en Rummikub gaan genieten van hun snoepjes; iedere dag 1. 

Wie mijn Secret Santa ook is, heel erg bedankt voor dit super goed samengestelde pakket! Ben er heel blij mee ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .