Ga naar inhoud

Secret Santa 2021

Evee
 Delen

Het is weer tijd voor Secret Santa!  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij dit jaar mee aan secret santa?

• Ja
      17
    • Nee
      30
    • Misschien
      12

Aanbevolen berichten

De verdeling was al gemaakt en ik had er verder niets meer van gehoord, als het goed is heeft iedereen vandaag een berichtje ontvangen met de gegevens van de persoon voor wie hij/zij secret santa is! 

Heb je niets ontvangen? Dan is er denk ik iets niet goed gegaan, laat het dan nog even weten. 

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al wat cadeautjes, ga morgen knutselen aan de versiering van de hint…. Maar wát de hint precies moet gaan worden daar ben ik nog niet uit 🤔
Vorig jaar had ik nog een lange forum-naam en had ik met de beginletters van m’n naam een gedicht gemaakt. Ik vond ‘m geniaal, maar Renske snapte ‘m niet 🤣

Dit jaar is m’n naam korter dus kan ik niet echt iets met een rebus of zo…. Dat wordt nog even goed nadenken. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, JacB zei:

Ik hoop dat mijn Secret Santa er rekening mee houdt dat ik echt anti-kerst ben (had het ook op m’n lootje gezet). 
Zelfs geen kerst inpak papier. 
Doe maar alsof de eenhoorn het heeft gebracht of zo 🤣

Haha sjonge, volgens jaar moeten we het dan maar geen Secret Santa meer noemen 🙈

Straks krijg je een mega kerstbal als pakketje thuis gestuurd 😂

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pakket is ook helemaal af. Hint af, cadeautjes ingepakt, doos dicht. Alleen adres er nog op en hij kan uiterlijk 10-12 met de postduif mee. 🙃

Nu verder met de andere 2 Secret Santa pakketten. Één voor m’n werk en één voor een Facebook groep. En nog 2 ‘gewone’ kerstpakketten inpakken én de kerstpakketten voor m’n werk inpakken.  Voor iemand die een hekel heeft aan kerst doe ik toch wel erg veel met kerst 🤣

aangepast door JacB
Aanvulling
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Marjoleink zei:

Wat zijn jullie snel! Ik moet nog beginnen. 

Gelukkig ben ik niet de enige 🙈 Ik ga vandaag wel een brainstorm sessie houden met mezelf zodat ik een plan heb 😅

Wij doen thuis aan surprises met alles erop en eraan, dus dat is ook altijd veel werk. Ik heb nu al wel een plan, maar het uitvoeren moet nog beginnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een reminder!

k zal begin volgende week iedereen nog een privéberichtje sturen om te helpen herinneren, maar denk er aan dat het uiterlijk de 10e december verzonden wordt! Lukt het niet op vrijdag de 10e, dan mag het ook een paar dagen eerder als dat wel lukt hoor 😄 

Ik ben echt heeeel nieuwsgierig naar alle pakketjes!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .