Ga naar inhoud

Verhaal van de dag

HaileyMeyers
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag iedereen 

Als jullie mijn verhaal volgen dan weten jullie over wat het gaat...

Dus zoals ik deze zomer vertelde op mijn acc ging rosti het mannetje gecastreerd worden vandaag ging dat normaal gebeuren 

Maar dus de vorige keer een paar weken geleden yoen we nr de dierenarts gingen voelde ze nog helemaal niets niets van balletjes dus om gecastreerd te worden ook vandaag niet terwijl hij al 6 maanden is nu blijkt dat hij een meisje is "ze" dus ....

Ze is het geen 100 percent zeker maar toch wel bijna 

Dus nu hebben we 2 meisjes in plaats van een jongen en een meisje erg vind ik het niet maar dat word wel moelijker in het koppelen ...

Dus nu laten we hen een weekje of 1 a 2 apart zitten met een scheiding zodat ze kunnen wennnen en elkaar ruiken..

We hebben ook extra schuilhokjes gezet in de ren bij rosti om te schuilen voor de regen... bij browny hoeft dat niet want zij heeft een schuilhokje...

We gaan ze dan laten wennen in een iets ruimere ruimte en dan eens samen in het hok en dan zullen ze het even moeten uit ruziën en dan hopelijk komen ze overeen ik hou jullie van elke stap op de hoogte 

Veel groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .