Ga naar inhoud

Slowchat pleegkonijnen

happy211

Aanbevolen berichten

Hier durven ze wel naar beneden. Zowel Galaxy als Nala lopen de trap op en af. Maar ze glippen wel graag mee ja, als ze andere ruimtes kunnen verkennen. Nala kent, op de zolder na ivm vlizotrap, het hele huis al. Galaxy durft de laatste trede naar de woonkamer niet te nemen. Is hem te glad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
10 uren geleden, To van de Veluwe zei:

heb je geen leuke beelden van jullie deurkloppers?

Helaas is mijn deurklopper liever lui dan moe. Dus het is kloppen, zien dat ik opsta en naar de deur rennen.

Dus ik ben nooit snel genoeg met beelden maken. De bunnycam heeft wel wat gepakt, maar de kwaliteit van die beelden is helaas erg laag.

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Na bijna een half jaar geen pleegkonijnen wegens persoonlijke omstandigheden, kan ik eindelijk weer van hun gekke streken genieten. 

Dit is Bibbie, een kleine ram (1,24 kg) van onbekende leeftijd. Hij is pas net gecastreerd, dus over 2 weken is hij weer beschikbaar bij Knijn en ko. 

Screenshot_20230821-143951_Gallery.jpg

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .