Deeskuh88 Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei Hier durven ze wel naar beneden. Zowel Galaxy als Nala lopen de trap op en af. Maar ze glippen wel graag mee ja, als ze andere ruimtes kunnen verkennen. Nala kent, op de zolder na ivm vlizotrap, het hele huis al. Galaxy durft de laatste trede naar de woonkamer niet te nemen. Is hem te glad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei Vind het maar eng hoor, straks vallen ze van de trap 😱 Brownie is een keer van de vogel-voederkooi gevallen (ander verhaal 😂) en liep toen mank, maar je zal het meemaken dat ze hun rug breken 😱 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 4 juli Delen Geplaatst: 4 juli Ondertussen in het pleeggezin.. Het tuig wordt steeds brutaler. 1 12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 4 juli Delen Geplaatst: 4 juli Fantastische thumbnail ook 🤣 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 4 juli Delen Geplaatst: 4 juli Echt GE-WEL-DIG. Eerste keer dat ik een ander deur-kloppend konijn zie! Wat leuk ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 4 juli Delen Geplaatst: 4 juli Die is erg! Volgens mij snapt hij gewoon niet waarom hij daar niet door kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 14 juli Delen Geplaatst: 14 juli Ach, zo'n zelfde konijn hebben wij ook gehad. Wat een schatje was dat. Ik heb nu geen hangoren maar ik vind ze altijd zo aandoenlijk. Maar dit is wel een brutaaltje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 14 juli Delen Geplaatst: 14 juli Supergrappig dit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 14 juli Delen Geplaatst: 14 juli Op 4-7-2023 om 21:01, bunnyempress zei: Eerste keer dat ik een ander deur-kloppend konijn zie! heb je geen leuke beelden van jullie deurkloppers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 15 juli Delen Geplaatst: 15 juli 10 uren geleden, To van de Veluwe zei: heb je geen leuke beelden van jullie deurkloppers? Helaas is mijn deurklopper liever lui dan moe. Dus het is kloppen, zien dat ik opsta en naar de deur rennen. Dus ik ben nooit snel genoeg met beelden maken. De bunnycam heeft wel wat gepakt, maar de kwaliteit van die beelden is helaas erg laag. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 21 augustus Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus Na bijna een half jaar geen pleegkonijnen wegens persoonlijke omstandigheden, kan ik eindelijk weer van hun gekke streken genieten. Dit is Bibbie, een kleine ram (1,24 kg) van onbekende leeftijd. Hij is pas net gecastreerd, dus over 2 weken is hij weer beschikbaar bij Knijn en ko. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 21 augustus Delen Geplaatst: 21 augustus Wat een ontzettend mooie kleur vacht heeft bibbie! En prettig dat je weer in de gelegenheid bent om zo'n boefje een plekje te bieden 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 21 augustus Delen Geplaatst: 21 augustus 7 uren geleden, happy211 zei: Dit is Bibbie, Die pootjes!!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 22 augustus Delen Geplaatst: 22 augustus Wat heerlijk! Geniet ervan! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 augustus Delen Geplaatst: 22 augustus (aangepast) Wat fijn en wat goed. Genieten! 22 augustus aangepast door bobbyonthefloor Foutje hersteld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.