Ga naar inhoud

Zorgen over Isabella

Annasbeestenbende

Aanbevolen berichten

Ach wat verdrietig, ik zou inderdaad ook snel weer naar de dierenarts gaan. Antibiotica lijkt dus niet aan te slaan. 

Zei de dierenarts iets over wat het zou kunnen zijn? 

Als het niet meer verbetert, moet je misschien ook nu alvast nadenken of je haar niet uit haar lijden wil verlossen en laat inslapen.. 

Sterkte met je zorgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annasbeestenbende:

Het lijkt me vreselijk moeilijk om haar in te laten slapen. Ik ben bang dat ik me altijd schuldig zal voelen.

Dat hoeft niet, want je doet het in het belang van het dier. Als je dier pijn heeft en de vooruitzichten zijn slecht, dan kan inslapen, hoe moeilijk ook, soms de beste optie zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens. Inslapen doe je juist uit liefde voor een dier. Om ze verdere ellende te besparen, om ze niet langzaam dood te laten gaan aan iets waar ze onder lijden. Als ze veel pijn hebben, benauwd zijn, zich ontzettend rot voelen, dan is dat het laatste wat je voor ze kunt doen. Zorgen dat ze snel en zonder al te veel ongemak kunnen sterven. Een natuurlijke dood is meestal niet heel fijn, tenzij het heel snel gaat. Maar vaak is het een lijdensweg. Het is vreselijk om te moeten doen, maar toch ben ik blij dat ik al mijn dieren in heb laten slapen en niet heb gewacht op de natuurlijke dood. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voelt zo oneerlijk. Ze was mijn eerste kip. Ik ben zo verdrietig en ik moet nog van alles inpakken voor de vakantie. We hebben haar begraven in de tuin. Aan de andere kant is het fijn dat ze niet in de vakantie is gestorven, nu kon ik nog afscheid van haar nemen. Het voelt zo vreselijk. De andere kippen zijn ook helemaal van slag. Ik kan me nu even niet voorstellen dat ik van de vakantie kan genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .