Ga naar inhoud

Zorgen over Isabella

Annasbeestenbende

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar mijn kippen zijn vogels en ze leven buiten.

ik kom net bij de ren van de kippen en Isabella kwam niet opdagen voor het eten. Het zag er zo uit. Ogen dicht, kop scheef. 

https://youtube.com/shorts/GOk6X7Ka8jQ?feature=share

ze wilde wel eten maar het kon niet of zo? Ze heeft ook een kale plek in haar nek. Ze is 2 jaar en een buff Colombia blauw brahma hen. Ik denk dat ze in haar nek is gepikt of iets dergelijks waardoor ze nu een nare plek in haar nek heeft . Gisteren was er niks aan de hand. Ik ben echt mega bezorgd. Weet iemand wat dit is?

https://youtube.com/shorts/RifUjG5MguA?feature=share

alvast bedankt.

(ps: de dierenarts is geapt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het even voor je verplaatst en een eigen topic gegeven, hopelijk kunnen anderen je zo beter helpen.

Dat andere topic is om korte berichtjes over wilde vogeltjes te delen, voor serieuzere vragen over huisdiervogels (en dus kippen) kun je ze nu bij overige huisdieren zetten.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het andere topic is echt voor de buitenvogeltjes die je niet als huisdier houd, jouw vraag hoort dus bij het forumonderdeel "overige huisdieren". Ik wilde het losmaken, maar een andere mod was mij al voor 😄 

Zonde dat ze niet fit is. App je met je dierenarts? 😂

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Evee:

Het andere topic is echt voor de buitenvogeltjes die je niet als huisdier houd, jouw vraag hoort dus bij het forumonderdeel "overige huisdieren". Ik wilde het losmaken, maar een andere mod was mij al voor 😄 

Zonde dat ze niet fit is. App je met je dierenarts? 😂

Mijn moeder’s  vriendin en haar man zijn allebei dierenarts. Dus mijn moeder appt haar vriendin die dan weer haar man appt 💁🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan morgen op vakantie, en niemand kan de zorg voor Isabella op zich nemen. Ik zit echt met mijn handen in het haar. Er is antibiotica voorgeschreven en ze moet met een spuit eten. Niemand in onze buurt kan dat doen. We hebben een extra hok+ren dus we hebben aan iemand gevraagd of ze bij hen thuis kon staan maar dat kan ook niet 😕 ik weet echt niet wat ik moet doen. Ze knapt ook nog niet op 😢

aangepast door Annasbeestenbende
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

heel lief @Jamesthebunnybutler 🙂

we hebben al een oplossing. Iemand die verstand heeft van kippen gaat Isabella verzorgen. Ze kan daar niet aan huis staan maar diegene komt naar ons huis toe. Jammer dat niet iemand haar 24/7 in de gaten kan houden, maar het gaat gelukkig al beter! Ik ga haar zometeen een lekker eitje voeren. 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .