Annasbeestenbende Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Ik weet niet of ik hier goed zit, maar mijn kippen zijn vogels en ze leven buiten. ik kom net bij de ren van de kippen en Isabella kwam niet opdagen voor het eten. Het zag er zo uit. Ogen dicht, kop scheef. https://youtube.com/shorts/GOk6X7Ka8jQ?feature=share ze wilde wel eten maar het kon niet of zo? Ze heeft ook een kale plek in haar nek. Ze is 2 jaar en een buff Colombia blauw brahma hen. Ik denk dat ze in haar nek is gepikt of iets dergelijks waardoor ze nu een nare plek in haar nek heeft . Gisteren was er niks aan de hand. Ik ben echt mega bezorgd. Weet iemand wat dit is? https://youtube.com/shorts/RifUjG5MguA?feature=share alvast bedankt. (ps: de dierenarts is geapt) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Ik heb het even voor je verplaatst en een eigen topic gegeven, hopelijk kunnen anderen je zo beter helpen. Dat andere topic is om korte berichtjes over wilde vogeltjes te delen, voor serieuzere vragen over huisdiervogels (en dus kippen) kun je ze nu bij overige huisdieren zetten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Het andere topic is echt voor de buitenvogeltjes die je niet als huisdier houd, jouw vraag hoort dus bij het forumonderdeel "overige huisdieren". Ik wilde het losmaken, maar een andere mod was mij al voor 😄 Zonde dat ze niet fit is. App je met je dierenarts? 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Zojuist zei Evee: Het andere topic is echt voor de buitenvogeltjes die je niet als huisdier houd, jouw vraag hoort dus bij het forumonderdeel "overige huisdieren". Ik wilde het losmaken, maar een andere mod was mij al voor 😄 Zonde dat ze niet fit is. App je met je dierenarts? 😂 Mijn moeder’s vriendin en haar man zijn allebei dierenarts. Dus mijn moeder appt haar vriendin die dan weer haar man appt 💁🏼♀️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Isabella is heel mager en licht heb ik net ontdekt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Maar is het niet veel makkelijker en sneller om naar een dierenarts te gaan? (Overigens heeft de dierenartsenpraktijk waar ik zit ook Whatsapp, dus t is niet heel gek 😁 ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 18 minuten geleden zei IreneM: Maar is het niet veel makkelijker en sneller om naar een dierenarts te gaan? (Overigens heeft de dierenartsenpraktijk waar ik zit ook Whatsapp, dus t is niet heel gek 😁 ) Mag niet helaas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 (aangepast) We gaan morgen op vakantie, en niemand kan de zorg voor Isabella op zich nemen. Ik zit echt met mijn handen in het haar. Er is antibiotica voorgeschreven en ze moet met een spuit eten. Niemand in onze buurt kan dat doen. We hebben een extra hok+ren dus we hebben aan iemand gevraagd of ze bij hen thuis kon staan maar dat kan ook niet 😕 ik weet echt niet wat ik moet doen. Ze knapt ook nog niet op 😢 14 oktober 2021 aangepast door Annasbeestenbende Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 14 oktober 2021 Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Waar woon je? Misschien dat iemand van dit forum, die in de buurt woont, de zorg tijdelijk overnemen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 @Koosje ik woon in Gelderland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 14 oktober 2021 Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Ik ook maar Gelderland is zó groot. Plaatsnaam vermelden, dan wordt het misschien wat eenvoudiger voor je.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 We gaan overmorgen al Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Ze heeft het den ik opgegeven ze lijkt wel verlamd. Ze kan haar lijf niet bewegen. O, mijn lieverdje. Ze mag niet opgeven. Ik houd haar hoofd omhoog, want dat kan ze zelf niet 😭 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 14 oktober 2021 Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Oh wat vervelend allemaal! Kan je nog een keer maar de dierenarts? En haar misschien daar laten voor opvang? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 14 oktober 2021 Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Ik woon in Utrecht, als je ouders het hok met ren en verder alle toebehoren als voedsel etc willen brengen dan wil ik best op haar oppassen en antibiotica geven hoor! Maar waarschijnlijk woon ik te ver weg.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Wat lief @Miekmoek! Ik ga het overleggen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Het gaat al weer beter. Ze heeft wat gedronken met mijn hulp. Ik heb wat zonnebloempitjes in haar snavel geduwd en die heeft ze doorgeslikt. Ze heeft nu ook 50 ml appelmoes op via een spuit 😊 nu nog een plek voor de vakantie vinden. Utrecht is helaas te ver weg. Bedankt voor het aanbod @Miekmoek. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 14 oktober 2021 Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Ze mag ook bij mij logeren, maar ik woon in Brabant. Vlakbij Breda. Ik weet niet hoe ver dat voor jullie is, ligt eraan waar in Gelderland jullie wonen ;). Fijn dat ze iets gegeten en gedronken heeft! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Citaat heel lief @Jamesthebunnybutler 🙂 we hebben al een oplossing. Iemand die verstand heeft van kippen gaat Isabella verzorgen. Ze kan daar niet aan huis staan maar diegene komt naar ons huis toe. Jammer dat niet iemand haar 24/7 in de gaten kan houden, maar het gaat gelukkig al beter! Ik ga haar zometeen een lekker eitje voeren. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 14 oktober 2021 Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Oh, wat fijn zeg! Gelukkig! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 Spoiler Ze heeft weer een terugval. Als ik haar eten geef spuugt ze het weer uit 😕 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 14 oktober 2021 Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 2 hours ago zei Annasbeestenbende: Ik ga haar zometeen een lekker eitje voeren. Gekookt of gebakken??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2021 56 minuten geleden zei Koosje: Gekookt of gebakken??? Rauw 🙃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Ze is nog niet dood, maar wel meer dood dan levend 😢 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten