mammafelina Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Het moment waarop je je man zijn nieuwe bijnamen voor de konijnen hoort zeggen…… 😆 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 24 minuten geleden zei mammafelina: Het moment waarop je je man zijn nieuwe bijnamen voor de konijnen hoort zeggen…… 😆 Vertel! Mijn vriend noemt Lewis ‘Luigi’ en Luz ‘Poes’. 🤷🏻♀️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Ik zal maar niet delen welke namen hij voor de katten heeft, want dat is echt helemaal om te janken (en off-topic). 😛 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 13 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Hij noemt Fluffy schele omdat hij maar 1 oog heeft en Pip de *vinnige voedster* omdat ze nooit eten van hem wil aanpakken. Schele en de *vinnige voedster* dus 😂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 haha het scheldwoorden filter maakt er mooi een andere bijnaam van 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 13 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Zojuist zei mammafelina: Hij noemt Fluffy schele omdat hij maar 1 oog heeft en Pip de *vinnige voedster* omdat ze nooit eten van hem wil aanpakken. Schele en de *vinnige voedster* dus 😂 Hahaha het scheldwoorden filter maakt er ook iets leuks van. Het is dus schele en de b*tch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Vind t wel een grappige vraag voor iedereen 😆 hier noemt mn vriend Hos = (druuzige)haarbal, bolle, dikzak (druuzigis Zeeuws voor druk/bezig zijn) Guusje = die witte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Ik heb het even een eigen topic gegeven, dus ga allemaal maar los hoor, met de konijnen-bijnamen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Op het moment valt het hier wel mee, met de konijnen bijnamen. Joris = Jorrie of Jorrieborrie Brenda = Brennie of Brenniepennie Harold = Harrie En als groep noem ik ze ook wel eens pantoffeldiertjes of nijnsels. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Haha bijnamen zijn leuk! Hier in huis krijgen de konijnen vaak een bijnaam die te maken heeft met het vrouwelijke geslacht... Heel erg maar het is meestal niet bewust. Balou was poes Dunya is Poennie/Poenani Siem is inmiddels Siemson, die heeft gelukkig niks met het vrouwelijk geslacht te maken 😅 Kyra is Kliera omdat ze vaak aan het klieren is Goofy is gewoon Goof! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Mijn vriend gebruikt volgens mij geen bijnamen. Gewoon Gijs en Milly, de konijntjes, soms Gijsje of Gijsie. Maar hij heeft wel een toontje als hij ze begroet. Millyyyy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 1 minuut geleden zei Eefje: Maar hij heeft wel een toontje als hij ze begroet. Millyyyy Ik hoor in mijn hoofd nu echt zo een horrorfilm toon, van een seriemoordenaar die zijn slachtoffer zoekt milllyyyyy 😱 Ik hoop dat dat het niet is... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Zojuist zei Evee: Ik hoor in mijn hoofd nu echt zo een horrorfilm toon, van een seriemoordenaar die zijn slachtoffer zoekt milllyyyyy 😱 Ik hoop dat dat het niet is... Haha nee het is een hoog onmannelijk millyyyy 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 oktober 2021 Delen Geplaatst: 13 oktober 2021 Soltar: Solliebollie -> Solliebolliedrollie -> Solliebollie Oliebollie -> Solliebolliedroppie Hazel: Hazelke, poppy, Hazelpazel, hazelnootje-> Nootje -> hazelbazelnootje en ze zijn allebei mijn koekkies en toetties 😂 De rest van de familie noemt ze : de konijnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerzinZelfMaar Geplaatst: 19 oktober 2021 Delen Geplaatst: 19 oktober 2021 (aangepast) Mijn vader noemt Droppie "schaapje" omdat ie wit en langharig is met een bruine neus, oren en pootjes. En mijn broer noemt ze allebei kerstdiner (ik maak mezelf maar wijs dat het een grappige bijnaam moet zijn?) 19 oktober 2021 aangepast door VerzinZelfMaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten