Ga naar inhoud

Help, ik heb een hok nodig voor 2 franse hangoren! (Het budget is alleen $250 euro en ik wil dat ze wel veel ruimte hebben)

Jvw
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik krijg over een weekje 2 franse hangoren. Dit zijn de konijnen van mijn beste vriedin. Ze kan ze alleen tijdelijk niet verzorgen omdat ze behandeld tegen hersen kanker. Ik zoek een groot hok voor ze, alleen mijn budget voor zon hok/ren is $250. Is er iemand de een lekker grote ren of hok heeft gezien/ gekocht? Ik zou dat graag willen weten zodat ik optijd een hok voor deze twee konijnen kan kopen. Groetjes! :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beterschap!

Als ze binnen in huis komen kun je voor dat bedrag een flinke puppyren kopen (vaak 2 sets om aan voldoende ruimte te komen). 

Voor buiten is het wat lastiger, omdat het meest veilige is dat ze overdekt zitten en echt een goed schuilhok nodig hebben. Ik zou vooral investeren in voldoende ruimte, een goede ruime ren dus. Een schuilhok hoeft niet zo heel veel te kosten, en kan prima een hondenhok-model zijn. 

Je zou met een ren + net kunnen werken, maar dat is niet 100% veilig, want veel roofdieren kunnen daar doorheen. Als het om een buitenverblijf gaat, zou ik eens naar tweedehands opties kijken. Voor dat bedrag kun je soms een ruime kippenren of voliere overnemen, groot genoeg voor twee flinke konijnen. Dan zit je alleen wel met vervoer en opnieuw opzetten, maar dat bespaart vaak wel veel geld. 

Het alternatief is iemand die erg handig is heel lief aankijken, en zelf materialen kopen en een ren laten bouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .