Ga naar inhoud

Drinken tijdens koppeling

Maudt
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Sinds gistermiddag zitten Pinkel en Lot/Vlok (moet nog een naam kiezen) samen op neutraal gebied. Ansich gaat het goed. In het begin wat kleine vechtpartijtjes, maar nu is het al een hele tijd rustig en likt de witte Pinkel. Ik merk wel dat Pinkel haar wat meer opzoekt dan andersom. Weet niet of dit slecht is of..?

Verder eten ze beiden goed. Alleen heb ik haar nog niet zien drinken. Ik heb een fles ophangen en twee bakjes neergezet. Ze eet goed hooi en groen voer. Kan ik er vanuit  gaan dat als ze de weg naar eten weet te vinden ze ook drinkt als ze dorst heeft? Normaal is het bakje water van Pinkel niet helemaal leeg ‘s ochtends  nu was het dat wel. T kan ook zo zijn dat Pinkel of zij hier doorheen heeft gestapt waardoor het leeg is geraakt… Ik twijfel dus of ze drinkt. Zijn hier tips voor?

Gr. Maudt

15A9FE02-B8B4-4BBC-B7BA-79CB49D48369.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Sorry voor de late reactie. Waarschijnlijk komt dit wel goed, het kan zijn dat ze door de koppeling wat minder rust om te gaan zitten drinken, maar als ze dorst krijgt en je zowel een fles als bakje hebt staan, dan zal ze vanzelf gaan drinken.

Hoe is de koppeling verder verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2021 om 08:39, happy211 zei:

Sorry voor de late reactie. Waarschijnlijk komt dit wel goed, het kan zijn dat ze door de koppeling wat minder rust om te gaan zitten drinken, maar als ze dorst krijgt en je zowel een fles als bakje hebt staan, dan zal ze vanzelf gaan drinken.

Hoe is de koppeling verder verlopen?

Dank voor je bericht! Ze is inderdaad gewoon gaan drinken. Koppeling is op wat kleine ruzies na goed verlopen. Nu zijn de beste vriendjes😊

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .