Evee Geplaatst: 3 oktober 2021 Delen Geplaatst: 3 oktober 2021 De forumindeling gaat veranderen, dus het kan zijn dat je opeens even moet zoeken waar iets hoort 😄  Binnenkort volgen er ook nog forum updates, dus ook dan kan er weer wat wijzigen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 3 oktober 2021 Delen Geplaatst: 3 oktober 2021 Mooi gedaan zo! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 3 oktober 2021 Delen Geplaatst: 3 oktober 2021 Ik moet er wel nog aan wennen, maar denk dat het een goede verandering is zo! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 3 oktober 2021 Delen Geplaatst: 3 oktober 2021 Één minivraagje, mag natuur hoekje zonder spatie net als kletshoekje? 😬😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2021 15 minuten geleden zei Miekmoek: Één minivraagje, mag natuur hoekje zonder spatie net als kletshoekje? 😬😅 haha ja hoor dat mag 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2021 Aanstaande woensdag worden er forumupdates gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2021 Ik denk dat jullie het wel al gemerkt hebben, dat de updates helaas niet vorige week plaatsgevonden hebben, maar vandaag gedaan worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 19 oktober 2021 Delen Geplaatst: 19 oktober 2021 Ik zag het inderdaad meteen aan de mooie slanke worteltjes! Zo’n mooi bosje wordt vast snel opgegeten.  De ‘rang’/omschrijving komt niet meer terug? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2021 Op dit moment, geen idee. Dat moet ik nog allemaal uitzoeken. 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 oktober 2021 Delen Geplaatst: 19 oktober 2021 45 minuten geleden, Evee zei: Op dit moment, geen idee. Dat moet ik nog allemaal uitzoeken. 😂 Wat voor melding krijg je nu Evee? ik dacht dat ik net zelf zag dat iemand mij gefeliciteerd had ipv geciteerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 19 oktober 2021 Delen Geplaatst: 19 oktober 2021 57 minuten geleden, Anul zei: Wat voor melding krijg je nu Evee? ik dacht dat ik net zelf zag dat iemand mij gefeliciteerd had ipv geciteerd.  Haha, nou dat is ook gezellig 😉 Heb ik je nu gefeliciteerd of geciteerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 oktober 2021 Delen Geplaatst: 19 oktober 2021 Ik denk dat ik een nieuwe bril nodig heb….. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2021 Ik kreeg geen gefeliciteerd hoor? 😄  Ik moet alle opties nog even handmatig na lopen na de update, en ik moet zeggen dat ik ook de tijd een beetje gemist heb om vooraf te kijken wat er ging veranderen. De updates zijn vooral nodig voor de veiligheid van de website, dat is voor mij het belangrijkste. Ik zag dat de informatieve artikelen ook allemaal rommelig en onoverzichtelijk staan, was ik net een eind mee na de vorige update, kan ik weer opnieuw beginnen 😅 Ach ja, houd mij bezig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Is er vanmorgen een update geweest? Als ik nu een forum aanklik, bijvoorbeeld 'Gedrag', dan is het overzicht van de topics veranderd. Minder overzichtelijk, wat mij betreft.  Het ziet er bij mij nu zó uit: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Nee, geen update, het zou niet veranderd moeten zijn. Het kan wel zijn dat er een update van je internetbrowser is geweest waardoor het anders is. Maar niet van het forum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Oké, dank je. Ik ga eens even zoeken dan wat er gebeurd is. Het ziet er echt heel rommelig uit nu, vind ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Gevonden! Geen updates, maar gewoon een weergaveknopje hier op de site. Blijkbaar per ongeluk aangeklikt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2022 Volgende week (niet komende week, maar die er na) zijn er weer updates. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2022 Vandaag dus 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2022 Als het goed is zijn we weer up-to-date 😄  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 8 maart 2022 Delen Geplaatst: 8 maart 2022 Bleh... weer mijn tijdslijn verpest. Nu kom ik bij het eerste bericht van het topic, in plaats van bij het eerste ongelezen bericht. En dat kun je dus niet meer instellen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten