Ga naar inhoud

Gezocht: gecastreerde ram

Lizzy1988
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste mensen, 

mijn vriendin heeft afgelopen nacht haar rammetje moeten laten inslapen, heel vervelend en verdrietig 😢 

ze had hem samen gekoppeld met Noortje een Nederlandse hangoor dwerg, ik ben nu samen met haar met spoed aan het zoeken naar een gecastreerd rammetje het liefst ook een Nederlandse hangoor dwerg, Noortje is vanaf jongs af aan nog niet alleen geweest en is nu alleen en het is nog afwachten hoe zij reageert hier op.. we wonen in Brabant en het maakt haar niet uit waar ze er 1 op kan halen.. 

heeft iemand een opvang of in de buurt iets? 
laat het me weten.. 

mvg, 

H. Euverman 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte met het verlies!

Ik zou als je in Brabant woont aanraden om een afspraak te maken bij knijn&ko, dat zit in Bavel, bij Breda. Ik heb er zelf ook konijntjes van zitten. Een fijne opvang, waar ze de start van de koppeling al begeleiden en helpen zoeken naar een konijn dat van karakter goed bij het overgebleven konijntje past. Je kan natuurlijk gerust doorgeven dat je voorkeur uit gaat naar een klein formaat hangoorkonijn, en dan kijken zij of er een match is. Konijnen kiezen namelijk het liefst zelf hun partner uit op karakter, ze vinden niet zomaar elk willekeurig konijn leuk. En in de opvang zijn de rammen allemaal gecastreerd en gevaccineerd, ook wel zo fijn!

De website is meestal niet actueel (mijn ervaring is dat er meer konijnen zitten dan online staan) dus ik zou even e-mailen voor een afspraak:

https://knijnenko.nl/

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in Brabant, in Moergestel, zit de konijnenherberg. Ook een fantastische opvang. Ik heb hier een konijntje van knijn en Ko en eentje van de konijnenherberg. De herberg heeft geen 'smoelenboek' op de site, maar je kunt zelf een rondje lopen daar en be voorkeuren doorgeven. 

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .