Ga naar inhoud

Harold koppelen

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Kolino zei:

Wat een leukerd! Ziet er veel rustiger uit dan de groepskoppeling op de foto. Je durfde het wel aan om op niet neutraal terrein te koppelen?

Ik ben vanochtend druk aan het poetsen geweest en heb met geur verwijderaar enz. gepoetst om het zo neutraal mogelijk te maken.

Dit is gewoon vele malen praktischer dan in het schuurtje, plus dat Harold daar nu ook bekend is geworden met de groepskoppeling. Helemaal neutraal was dat dus ook niet meer. Voor mijn gevoel maakte dit nou niet heel veel uit, de gepoetste versie van de ren, of de gepoetste versie van het schuurtje.

Daarbij heb ik toch niet het idee dat Harold heel territoriaal is, en tot nu toe is hij dat met deze koppeling ook niet geweest. Het alternatief is buiten in de tuin, maar ivm regen vind ik dat ook niet ideaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maakt het inderdaad niet meer zoveel uit en je hebt de ruimte natuurlijk ook verkleind, daardoor lijkt het ook weer anders. Wel fijn dat Harold niet zo territoriaal is, dat maakt zo koppelen een stuk makkelijker. Denk je dat de dame dan ook de dominante van het stel gaat worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog steeds erg rustig. Ik heb van vannacht ook geen enkel plukje haar kunnen vinden, en elke keer als ik ze op de camera bekeek zag het er ook rustig uit. Ze snuffelen af en toe kort aan elkaar, hoppen dan weer weg. Ze liggen dus nog niet samen ofzo, maar er is vooral ook gewoon veel rust en normaal konijnengedrag. Ze eten flink veel hooi 😂

IMG_20211021_091928.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Evee zei:

Het is nog steeds erg rustig. Ik heb van vannacht ook geen enkel plukje haar kunnen vinden, en elke keer als ik ze op de camera bekeek zag het er ook rustig uit. Ze snuffelen af en toe kort aan elkaar, hoppen dan weer weg. Ze liggen dus nog niet samen ofzo, maar er is vooral ook gewoon veel rust en normaal konijnengedrag. Ze eten flink veel hooi 😂

Lekker wel hoor! Zo kan het ook 🙂. Zullen ze vast langzaam ook wat meer naar elkaar toe trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Eefje zei:

Lekker wel hoor! Zo kan het ook 🙂. Zullen ze vast langzaam ook wat meer naar elkaar toe trekken.

Dat denk ik wel. Ik heb het idee dat ze elkaar gewoon een beetje moeten leren kennen. Dat ze eigenlijk allebei niet zo moeilijk zijn maar er gewoon wat vertrouwen, vriendschap en hopelijk ook liefde gaat groeien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou er is wat actie hoor. 😂  Sofie heeft Harold vannacht willen berijden, toen liep hij weg, en daarna heeft ze knorrig in zijn bil gebeten! Vanochtend toen ik met de brokjes kwam, renden ze ook een beetje achter elkaar aan. Wat een spanning en sensatie 😄

Ze eet al uit de hand, dus met het schuwe / niet tam zijn valt het ook allemaal wel mee. Ze is wel een knorrig dametje qua geluidjes die ze maakt. En verder is het nog steeds rustig. Ze aten gewoon zij aan zij. Zijn eigenlijk ook gewoon meer ontspannen in hun toenadering naar elkaar. Liefde is nog niet echt te zien, maar ik denk dat dat wel kan groeien.  Ik denk dat ik ze morgen de hele ren geef, ik ben volgende week weg (mijn man is wel gewoon thuis hoor), dus dan kan ik dit weekend gewoon nog zien hoe het gaat.

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Eefje zei:

Ook meteen aan het bekijken of ze niet vanaf dat dak over het paneel heen kan 🧐

Daar zit meer dan een meter tussen, het kan wel hoor, maar zou knap zijn. We kunnen er nog een stuk opzetten als het nodig is 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .