Ga naar inhoud

Harold koppelen

Evee

Aanbevolen berichten

En je kan altijd nog terug naar een viertal als het je toch niet bevalt. Ook over 2 weken als het toch niet een mooi stabiel drietal wordt. 

Als je ze eenmaal uit elkaar haalt, ga je het niet nog een keer proberen. Dus ik zou ook zeggen als het goed genoeg gaat, nog even doorpakken, dan weet je zeker dat je het geprobeerd hebt. 

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt nu wat meer rust te hebben. Niet meer zoveel jagen, meer negeren 🤣

Nog niet echt toenadering dus. We wachten nog steeds af. De koppel ren is wel een keutelparadijs inmiddels,  in eerste instantie ruim ik daar niet veel van op bij koppelingen ivm geur, maar straks ga ik toch even de boel aanvegen 💩

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog voorzichtig met het als geslaagd te bestempelen, ze zitten immers nog op het neutrale terrein. Maar het ziet er niet slecht uit. Ze zitten steeds wat dichter bij elkaar, en ook steeds meer in ontspannen houdingen. Nog wel wat ruimte er tussen, nog wel wat rangorde bepaling, maar korter en minder fel. 

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het ziet er goed uit. Harold en Joris zaten vanochtend zij aan zij te ontbijten. Ik heb mijn man gevraagd om vandaag het middenpaneel tussen de rennen uit te halen, zodat ze toegang hebben tot beide kanten als ik ze verplaats. Ik moet nog even kijken wanneer ik dat doe, ik ben eind van de middag / avond namelijk in vergadering en morgenochtend begint mijn cursus Spaans weer, en dat is ook weer op locatie. Dan kan ik het dus niet super goed in de gaten houden.

Ik denk dat ik ze dan morgen net rond de middag verzet, als de webwinkel niet al te druk is, want dan sla ik morgen het inpakken over 😉 

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het middenpaneel is er inmiddels tussenuit, en bovenop gemonteerd, dan is het gelijk handig opgeborgen. En hoewel het hele middenstuk weg kan, vind ik het eigenlijk wel handig dat het nu nog wat simpeler weer in twee rennen te verdelen is, je weet niet of dat in de toekomst ooit weer nodig is. Voorlopig dus deze oplossing 😄 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed! Even opnieuw de rangorde gaan bepalen dus. Hoe zijn de verhoudingen nu? Ik hoop dat de dame de baas wordt! Op het Knaagspoor is nu een viertal met een dame en drie mannen. Zij is ook echt de mama van de groep en de rammen beschermen haar. Grappig om te zien. De dynamiek binnen een groepje is echt anders dan binnen een koppel.

Succes, het klinkt echt positief! Leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was redelijk onrustig vandaag, Joris lijkt in de bekende ren wat zelfverzekerder te zijn en is daarmee ook feller. Terwijl hij onderaan leek te staan in de neutrale ren en dat daar ook wel te accepteren.

Maar het jagen was elke keer korte momenten, er is ook veel rust. Het zal wat tijd nodig hebben. Brenda lijkt de baas over beide heren te zijn, zit ook afwisselend bij de een en dan weer bij de ander. De heren onderling is nu dus weer minder duidelijk. Ik hoop dat ze er niet al te lang over doen om er uit te komen, koppel stress is niet zo fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is best onrustig geweest afgelopen nacht, Brenda en Harold gaan prima, Joris leek vanochtend niet zo heel gelukkig en er lagen best wat plukken haar van hem en Harold. Alle konijnen weer goed nagekeken, maar geen wondjes kunnen vinden. Als ik de beelden terug kijk van afgelopen nacht hebben ze veel gejaagd. Ze kwamen in ieder geval wel allemaal eten, hoewel er wel duidelijk weer meer afstand was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er nog niet overtuigd van dat het echt een goede match gaat zijn. Harold en Brenda trekken nu veel samen op, lijken gewoon ontspannen en het prima te vinden. Joris zondert zich echter wel veel af, valt echt een beetje buiten de boot. Hij zit veel apart, en als hij wel zijn neus laat zien, zit Harold hem veel achterna. Het is niet echt vechten, maar meer jagen en springen. Hij eet nog wel goed, maar heeft wel al aardig wat kale plekken van losgetrokken haren. Ik heb het idee dat hij op het moment wel redelijk last heeft van stress. Ik kijk het dit weekend nog aan, maar als het niet meer naar elkaar toe trekt dan dit, dan maak ik er toch twee aparte koppels van.

• Mee eens! 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als een goed plan. Tot nu toe klonk het inderdaad nog niet als een reden om ze uit elkaar te halen, dat ze gewoon nog tijd nodig hadden om naar elkaar toe te trekken. Maar ja, die tijd hebben ze na het weekend wel gehad, op dat punt kun je inderdaad wel zeggen dat er geen goede klik is. 

Nu Harold en Brenda het zo goed met elkaar kunnen vinden, zou je ze samen laten en Joris een nieuw maatje gevenz of terug naar het koppel zoals het was? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de knoop doorgehakt, ze gaan weer apart. Ik vind het nog steeds te veel onrust, te veel stress.

@happy211 ik ben er nog niet over uit. Ik twijfel nu wie ik bij wie zet. Harold & Brenda zijn wel echt een match, ik denk zelfs nog wel beter dan Joris en Brenda zijn. Maar... Joris is lastiger te koppelen, vind het allemaal zoveel spannender. Harold is veel makkelijker te koppelen. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .