Evee Geplaatst: 29 september 2021 Delen Geplaatst: 29 september 2021 De dierenbescherming heeft een check list bedacht zodat je kan kijken of konijnen wel bij jou passen.  https://diermenswijzer.dierenbescherming.nl/   Gelukkig ben ik geschikt 🤣 Ik scoor wel één matig, ik maak namelijk praatjes op feestjes 😕  Ze hadden het wel in meervoud mogen zetten... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 29 september 2021 Delen Geplaatst: 29 september 2021 Wat goed, ik hoop echt dat mensen hiernaar kijken als ze aan een huisdier willen beginnen. Je kunt bij elke vraag toelichting zien en er staan handige filmpjes tussen. Dus mensen kunnen ook makkelijk de informatie zien, zonder eerst zelf nog te moeten googlen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 29 september 2021 Delen Geplaatst: 29 september 2021 Ze vinden dat ik te weinig thuis ben voor een konijn. Maar dat boeit mijn konijnen echt niet hoor 😆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 29 september 2021 Delen Geplaatst: 29 september 2021 Haha ik ben gelukkig ook geschikt! Ook voor katten en honden zelfs, maar een hond zou echt niet in mijn leven passen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 29 september 2021 Delen Geplaatst: 29 september 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 5 oktober 2021 Delen Geplaatst: 5 oktober 2021 Ik vind deze test eerlijk gezegd erg matig.. Ik mis soms wat antwoordopties. Alsof er geen middenweg is tussen rustig of druk, altijd thuis of altijd weg. Ik heb de test voor meerdere diersoorten gedaan, en ik hoop wel dat het mensen natuurlijk wat meer aan het denken zet, maar toch vond ik het maar matig. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2021 Ik denk dat het middel - zo een simpele test - wel iets is wat mensen aanspreekt. Maar de vragen en antwoord opties kunnen inderdaad wel iets beter. Ook ben je volgens de test nog steeds prima geschikt voor konijnen als je je konijn alleen wil houden, het kijkt naar hoeveel antwoorden heb je "fout". Niet welke antwoorden heb je fout. Terwijl volgens mij toch een aantal antwoorden wel echt inhouden dat je gewoon niet geschikt bent. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 5 oktober 2021 Delen Geplaatst: 5 oktober 2021 Maar ook andersom is het niet altijd waar. Als je zelf niet veel groente eet, zegt dat niets over je bereidheid om je konijnen groente te geven. Ik eet ook geen andijvie, maar ik heb het wel altijd in huis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 6 oktober 2021 Delen Geplaatst: 6 oktober 2021 Bahalve dat ik niet gezond genoeg eet heb ik alles goed 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten