Ga naar inhoud

Action honden/katten bal

Moeder van nijntje

Aanbevolen berichten

• 7 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Hahaha ik heb een hond een konijn(dit gaat over mijn vorige konijn een ram) en ik had zo'n bal gekocht voor mijn hond maar die deed er niks mee dus gaf ik het mijn vorige konijn, alleen dacht hij dat het een ander konijn was dus ging hij er steeds op als je snapt wat ik bedoel😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel even of ik dit in een los topic ga zetten. Toch maar hier. Ik heb op vakantie zo'n bal gekocht als ''vakantiecadeautje'' voor de cavia's als ik terugkwam. Nu hebben ze 'm vanmiddag gekregen met enkele snoepjes erin. Het was even snuffelen maar daarna lieten ze hem voor wat het was. Ze vinden de caviasnoepjes niet echt heel lekker en aangezien ik net terugkwam van vakantie had ik geen groentjes voor ze in huis (ik twijfel ook of dat geschikt is voor in zo'n bal). Ze hebben er dus niet echt veel mee gedaan. De hond vindt hem leuk en snapte hem na een poos puzzelen (hij was mee op vakantie dus had hem vast getest) dus het is in elk geval geen miskoop. Maar hoe zorg ik dat de bal wat interessanter wordt? Ik heb hem op de grootste opening gezet maar ze snappen hem (nog) niet echt. Aangezien hij net nieuw is heb ik nog hoop dat ze er iets mee gaan doen 😅. Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hem ook voor onze kat gekocht en deed er dus voer in. Hij is stapelgek op voer. Vis of wat dan ook eet hij niet. Alleen brokjes. Je zou denken: rollen met die bal. Maar nee hoor. Hij zat er naar te staren en deed er niets mee. Ook niet toen hij trek kreeg. Dus de bal maar gelaten voor wat het was.

Ik wilde hem al gaan terugbrengen omdat hij hem helemaal nog niet aangeraakt had. Maar... toen dacht ik aan de konijnen. Die begonnen gelijk te rollen. Dus het is een groot succes hier. Je kunt een konijn nog wat leren maar katten......? Het enige dat we hem hebben kunnen (af)leren is dat hij niet op de stoelen/bank etc mag komen. Hij is aan komen lopen en komt alleen in onze kamer. De rest van het huis vindt hij eng. Hij spurt naar buiten en naar binnen. Dus een makkelijke kat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .