Ga naar inhoud

Konijn op de bank


Guushetkonijn

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Bij konijnen werkt beloningsgericht trainen eigenlijk het beste. Heb je bijvoorbeeld dit artikel over clickertraining al gevonden?

https://www.bunnybunch.nl/informatie/clickertraining-met-konijnen

 

Overigens vragen meer mensen "hoe houd ik mijn konijn van de bank af" dan andersom 😄  Ik weet niet hoe oud je konijn is, maar een bank heeft veel mensengeur. Konijnen die in de puberteit zijn, of erg territoriaal / hormonaal zijn, kiezen om die reden vaak de bank uit om te plassen en te sproeien. Ook graven veel konijnen in banken, soms zelfs hele tunnelstelsels zonder dat je het door hebt, in een dag (dat is mij overkomen in een grote hoekbank...) Ook wel iets om in gedachten te houden 😉 Misschien is een lekker knuffelplekje voor je zelf op de grond bij het konijn maken iets praktischer dan het konijn op jouw bank lokken? 😉 Maar ook problemen met het bewegingsapparaat, minder goed zicht en gladde vloeren kunnen reden zijn dat het konijn niet graag springt. Sluit dat dus ook uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .