Ga naar inhoud

Vlekje en Caramel stellen zich voor!

Donderwolkje
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Al een tijdje lees ik mee, want in de konijnenwereld ben ik vrij nieuw 😁

Nu toch maar geregistreerd, want vind het fijn om over sommige dingen even advies te kunnen vragen ☺️

Mijn naam is Erica en voor ons zoontje en dochter hebben we sinds juni twee konijntje: Vlekje en Caramel.

Ze zijn geboren op 24 april (broer en zus), dus ze leven nu eerst nog even naast elkaar i.p.v. met elkaar 😉

Na de castratie en sterilisatie gaan we ze proberen te koppelen en krijgen ze een gezamenlijk verblijf. Hier hebben ze dan een hok, ruime ren, gras, tegels en een zandbak. Nu nog even "afzien" voor ze, maar dat komt straks helemaal goed 😊

IMG-20210807-WA0021.jpg

IMG-20210807-WA0019.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Marjoleink:

Welkom bij Bunnybunch. Je ram kan nu al gecastreerd worden, als zijn ballen tenminste ingedaald zijn. Dan hoef je niet te wachten tot een bepaalde leeftijd. Des te eerder kunnen ze weer samen (14 dagen na castratie)

Daar sla je de spijker op z'n kop 😬😉

Sinds vorige week kan ik één ingedaald balletje ontdekken. Niet weer gekeken hoor, dus misschien is nr twee er ook al. Maar hij is ook nog wel erg klein (veel kleiner dan zijn zus). Dus om te wachten tot 6 maanden vind ik ergens ook wel een veilig idee 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .