Ga naar inhoud

Is Turbo ziek?


TurboEnTwinkie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Mijn zoon kwam net bij me en hij zei dat Turbo al heel de dag op z'n buikje ligt. Hij maakt zich grote zorgen omdat hij heel veel van de konijnen houdt. Turbo ligt normaal bijna nooit op z'n buik. Ik ging net even kijken en hij ligt inderdaad op z'n buikje. Hoofdje nog wel naar boven. En hij ademt ook heel snel. We maken ons zorgen. Moeten we nu met spoed naar de dierenarts of nog even aankijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry! Ik ben helemaal vergeten te reageren! 

 

Met Turbo gaat het gelukkig weer goed. Ik wist op dat moment niet of hij nog en maar zijn keuteltjes zagen er prima uit. Daarna had ik hem ook nog een snoepje gegeven en die nam hij met alle liefde aan. Iets van een uur na dat ik het bericht typte werd Turbo weer gewoon de oude. Daarna nog even met de DA gebeld of we nog moesten komen. Maar we hoefden alleen hem in de gaten te houden en dus niet meer te komen. En sindsdien gaat het eigenlijk wel prima met Turbo, hij is gewoon weer als de oude. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .