Romy11 Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Hallo allemaal. Heeft iemand ideeen voor mijn konijnen voor goedkoop knaagspeelgoed. Ik koop wel eens wat spullen voor ze alleen vind dit erg duur als ik dit elke keer moet aanschaffen. Het is vaak binnen een week op😅. Alvast bedankt!🐰🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Ken je niet iemand met een tuin die niet langs de weg ligt, en die regelmatig snoeihout heeft, zoals wilgentakken of takken van een appel-of perenboom? Ik kreeg in mijn vorige baan altijd wilgentakken van een collega. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 september 2021 Delen Geplaatst: 18 september 2021 Inderdaad! Wilgentakken zijn hier altijd een groot succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 18 september 2021 Delen Geplaatst: 18 september 2021 Jep, het beste is om je tuin vol te zetten met dingen die ze mogen hebben. Hier doen ze eigenlijk niet zoveel met knaaghout. De ene doet er helemaal niks mee, de ander alleen als ie honger heeft en nog geen brokjes heeft gekregen. Ik heb o.a appel, peer en wilg, maar de grootste hit is bruidssluier. Als ik daar verse takjes afhaal worden ze helemaal gek! Dat groeit ook als een malle, dus je hebt nooit te weinig 😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 september 2021 Delen Geplaatst: 28 september 2021 Knaaghout kun je inderdaad vaak gratis krijgen van mensen met wilgen en/of fruitbomen. Hier staan tips wat veilig is en waar je op moet letten: https://www.bunnybunch.nl/informatie/knaaghout-voor-konijnen Verder kun je ook zelf speeltjes maken voor konijnen, zie dit artikel met knutseltips zoals een hooibal en speeltjes met eierdozen en wc rollen: https://www.bunnybunch.nl/informatie/knutselen-voor-je-konijn-DIY Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MF_Alida Geplaatst: 29 januari 2022 Delen Geplaatst: 29 januari 2022 Lege WC rolletjes met hooi vinden ze ook leuk!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.