Ga naar inhoud

Verlichting in de ren

mammafelina
 Delen

Aanbevolen berichten

Zoals jullie weten wil ik voor het echte najaar begint de ren van de konijnen aan drie kanten dicht maken met multiplex platen zodat ze beter beschut zitten tegen regen en wind.

In het najaar wordt het natuurlijk ook weer vroeger donker. Dus vroeg ik me af hebben jullie verlichting in de konijnen ren? 
Zo ja, welke verlichting hebben jullie dan en hoe is het aangesloten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een losse lamp gekocht, maar nog niet opgehangen. Ik heb namelijk camera's en die hebben de mogelijkheid om ook de verlichting aan te laten springen als er een mens loopt, heel handig! Op de konijnen gaat het niet aan. 

Ik heb nu wel gewoon stroom (en wifi) in de konijnenrennen 😉

Voorheen had ik kerstlampjes op batterij die ik met een knopje bij de deur aan deed. Toen had ik er nog geen stroom. Ik deed toen vaak ook de hoofdlamp op als het donker was en ik naar de konijnen ging. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ren staat tegen de schuur aan en heb daar twee buiten stopcontacten. Ik heb daar een merkloze  buiten klikaan klik uit met een dichte kerstverlichting snoer. Athans, dat had ik. Die gene die ik had was na 7 jaar wel op en ben nu de ren aan het opknappen dus voor ik klaar ven moet er wel weer een hangen. Voordeel vind ik dat ik hem van binnen aan kan doen, en dan in de tuin ook zie waar ik loop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staat de ren redelijk onder de twee lampjes die aan de gevel hangen. Voor de volière hebben we wel de stroom doorgetrokken. De buitenlamp aan de volière gaat met de buitenverlichting mee aan, en binnen in de ren heb ik nog een lamp hangen die je met een schakelaar naast de deur van de volière kunt bedienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .