mammafelina Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Zoals jullie weten wil ik voor het echte najaar begint de ren van de konijnen aan drie kanten dicht maken met multiplex platen zodat ze beter beschut zitten tegen regen en wind. In het najaar wordt het natuurlijk ook weer vroeger donker. Dus vroeg ik me af hebben jullie verlichting in de konijnen ren? Zo ja, welke verlichting hebben jullie dan en hoe is het aangesloten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Ik heb een losse lamp gekocht, maar nog niet opgehangen. Ik heb namelijk camera's en die hebben de mogelijkheid om ook de verlichting aan te laten springen als er een mens loopt, heel handig! Op de konijnen gaat het niet aan. Ik heb nu wel gewoon stroom (en wifi) in de konijnenrennen 😉 Voorheen had ik kerstlampjes op batterij die ik met een knopje bij de deur aan deed. Toen had ik er nog geen stroom. Ik deed toen vaak ook de hoofdlamp op als het donker was en ik naar de konijnen ging. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Haha, ik heb ook kerstverlichting langs de ren gehad en lampjes op batterij. Nu heb ik spotjes op stroom (ook stroom en WiFi in de ren). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 13 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2021 Ik heb geen stroom in de konijnen ren en ik denk niet dat ik mijn man zo ver krijg om de stroom vanuit de schuur door te trekken. Hij vind alles wat ik voor de nijnen wil al overdreven, al doet hij tot nu toe wel alles wat ik gevraagd heb 😊 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Mijn ren staat tegen de schuur aan en heb daar twee buiten stopcontacten. Ik heb daar een merkloze buiten klikaan klik uit met een dichte kerstverlichting snoer. Athans, dat had ik. Die gene die ik had was na 7 jaar wel op en ben nu de ren aan het opknappen dus voor ik klaar ven moet er wel weer een hangen. Voordeel vind ik dat ik hem van binnen aan kan doen, en dan in de tuin ook zie waar ik loop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Bij mij staat de ren redelijk onder de twee lampjes die aan de gevel hangen. Voor de volière hebben we wel de stroom doorgetrokken. De buitenlamp aan de volière gaat met de buitenverlichting mee aan, en binnen in de ren heb ik nog een lamp hangen die je met een schakelaar naast de deur van de volière kunt bedienen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 14 september 2021 Delen Geplaatst: 14 september 2021 Wij hebben een tuinlamp aan de muur die voor mij de ren genoeg verlicht. De ren is aan de kanten waar de lamp hangt wel open (dus alleen gaas). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten