Marcov74 Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Vandaag is Bartje jarig 🙂 maar wat geven jullie je jarige konijn of wat doen jullie extra? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Ik geef meestal iets leuks van sloopspeelgoed. Dat krijgen ze wel vaker, maar met een verjaardag net wat bewuster of iets groters .  Je kan ook zelf wat leuks knutselen, er is hier op de website zelfs een artikel met knutseltips voor konijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Gefeliciteerd!  Bij mij krijgen ze eigenlijk niets speciaals 🙈 Soms een extra takje van de appelboom. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Ik heb voor Gijs een liedje gezongen voor zijn verjaardag. 'Gijsje, dit is je verjaardag! Je verjaardag gaat zomaar niet voorbij 🎶🎶'. Het werd niet gewaardeerd, hij rende stampend een schuilplaats in. Nou, dan maar niet hè 🤷. 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Overigens zijn de huisdieren waarvan we de geboortedatum niet weten (asielkonijntjes & katten) op dierendag jarig hier 😉 Ik vind dat die ook een verjaardag verdienen 😄 Ook al geloof ik inderdaad niet dat ze er zelf veel mee hebben, iets leuks / lekkers om te slopen en als projectje lekker kapot te maken kunnen ze altijd wel waarderen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten