HaileyMeyers Geplaatst: 10 september 2021 Delen Geplaatst: 10 september 2021 Hallo! Ik heb een vraag over een nieuw konijnenhok ons konijnenhok hebben we nu al een dikke 3 jaar Het bestond uit; Een hok met dicht bovendeel en ren met planken erop voor tegen de regen Maar heeft iemand een goede site voor een gemiddeld groot konijnenhok die niet te duur is En een ren heeft met dak en een hok van 2 verdiepingen ik ben al heel lang opzoek maar vind nooit echt de perfecte site en hok Alvast bedankt! Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 september 2021 Delen Geplaatst: 10 september 2021 Bekende verkopers van de wat grotere verblijven zijn: Zooplus.nl Dierenverblijf.com Grootplezier.nl 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 11 september 2021 Delen Geplaatst: 11 september 2021 Helaas is het aanbod van kant-en-klare hok+ren met voldoende ruimte niet zo groot, en kom je vaak best duur uit. Ik heb een paar jaar een opstelling gehad met een hok van marktplaats met twee losse overdekte rennen aan elkaar gekoppeld. Maar echt lekker racen en binkies maken lukte niet omdat ze moesten afremmen voor het tussenstukje. Echt perfect was dat dus ook niet, en nu ben ik zelf een ren aan het bouwen. Dat is eigenlijk de enige manier om eem ren te krijgen die aan mijn wensen voldoet, voor een goed budget. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 september 2021 Delen Geplaatst: 11 september 2021 Kippenrennen, kattenrennen en volières komen vaak nog wel in wat grotere maten voor. Zelf met volierepanelen een ren maken doen ook veel konijnenbaasjes (zelf panelen maken of kant en klare panelen kopen). En zijn afhankelijk van het gaas soms ook wel geschikt voor konijnen. Maar het is lastig hoor, de standaard konijnenhokken zijn zo onlogisch en onpraktisch voor konijnen. Vaak kun je beter investeren in een veilige, goede ren en een los (honden)hok als schuilhok gebruiken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 @HaileyMeyers ik snap jou hele maal ik heb al 3 maanden opzoek naar een goed hok voor binnen heb ook nog niks gevonden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HaileyMeyers Geplaatst: 12 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2021 Op 10-9-2021 at 23:23 zei Marjoleink: Bekende verkopers van de wat grotere verblijven zijn: Zooplus.nl Dierenverblijf.com Grootplezier.nl Bedankt! Kzal eens zoeken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten