Evee Geplaatst: 9 september 2021 Delen Geplaatst: 9 september 2021 Volgens mij slaan ze hier van de dierenbescherming toch echt wel weer de plank mis... https://www.dierenbescherming.nl/wat-wij-doen/actueel/nieuws/nieuws-overzicht/konijn-freddie-in-de-grote-sinterklaasfilm Iedereen wil straks weer zo een ongezond groot konijn, en wie profiteren daar van? Niet de asielen want zoveel van die konijnen zitten er niet, maar de fokkers... zucht 😭 Ik hoop dat ze wel duidelijk laten zien wat het konijn echt allemaal nodig heeft, qua ruimte, maatje enz. Maar ik betwijfel of dat zal zijn wat als boodschap blijft hangen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 9 september 2021 Delen Geplaatst: 9 september 2021 Hm ja. Zo te lezen hebben ze er juist de bedoeling mee om de gezinnen goed te informeren hoe je een konijn moet houden. Maar ik snap ook niet dat ze dan voor een konijn van 8 kg hebben gekozen (ja, dat is voor de film vast beter) en vrees ook dat bij de kijkers weinig blijft hangen van wat konijnen nodig hebben. De kinderen en ouders denken door de film ‘o ja, leuk! Een konijn!’ en de meesten zullen dan voor het gemak de rest vergeten en voor een makkelijke aanschaf gaan zonder gedoe. Dierenwinkel, hokje of kooi, klaar. Sowieso zal de doelgroep van de film kleine kinderen zijn. En kleine kinderen willen natuurlijk graag een konijn lekker knuffelen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten