Ga naar inhoud

Vieze poten

Aanbevolen berichten

Hallo. 

Mijn twee konijntjes hebben allebei vieze poten een van mijn konijntjes wil niet zindelijk worden en plast nog wel eens op de grond. Daar gaan mijn twee konijntjes in staan en krijgen hun achter poten helemaal vies en geel. Nu is mijn vraag wat ik daar aan kan doen want ik weet dat ze niet gewassen mogen worden. Ik heb al beetje geprobeerd met klein beetje natte keuken rol maar geen succes zijn best eigenwijs.

Groetjes ❤🐰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben witte pootjes? Dan hoort het gele er wel een beetje bij. De plasjes zou ik consequent opruimen, in de hoop dat het konijn ooit nog zindelijk wordt. Wassen doe je pas als je echt urinebrand ofzo ziet, voor de rest zouden ze het zelf wel schoon moeten kunnen houden. Niet slim van die konijnen dat ze door de plasjes heen banjeren, je zou toch zeggen dat het voor hun zelf ook niet lekker is, die natte voeten. Ik zou me er niet teveel mee bemoeien, zolang ze maar weer droog worden.

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .