Ga naar inhoud

Konijnenopvang stampertje en co

Suuzan_
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Wij brengen volgende week onze twee konijntjes naar konijnenopvang stampertje en co aangezien wij nog met vakantie gaan. Ik weet zeker dat dit een goede opvang is, ik heb ze ontdekt door in de lijst op deze website te zoeken en het contact stelt mij ook gerust, maar het blijft spannend, moeilijk en stressvol om ze achter te laten. Vandaar, voor mijn eigen gemoedstoestand: wie heeft mooie ervaringen met deze konijnenopvang? 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago zei Suuzan_:

Hoihoi,

Wij brengen volgende week onze twee konijntjes naar konijnenopvang stampertje en co aangezien wij nog met vakantie gaan. Ik weet zeker dat dit een goede opvang is, ik heb ze ontdekt door in de lijst op deze website te zoeken en het contact stelt mij ook gerust, maar het blijft spannend, moeilijk en stressvol om ze achter te laten. Vandaar, voor mijn eigen gemoedstoestand: wie heeft mooie ervaringen met deze konijnenopvang? 🤗

Ik, ze is heel meegaand.

Ik ben net terug en heb mijn hele dieren"bende" weer opgehaald. 19 cavia's en 6 konijnen. Ik stuur ze er al 5 jaar heen. Ben echt te vreden met haar en haar man.

Ik neem aan dat je Denekamp bedoeld?

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago zei Konijnenliefhebber1993:

Ik, ze is heel meegaand.

Ik ben net terug en heb mijn hele dieren"bende" weer opgehaald. 19 cavia's en 6 konijnen. Ik stuur ze er al 5 jaar heen. Ben echt te vreden met haar en haar man.

Ik neem aan dat je Denekamp bedoeld?

Ja! Oh, fijn om te horen. Blijft toch moeilijk om ze achter te laten, vind het heel leuk om ervaringen van anderen te horen. Ondanks dat ik echt niet bang ben dat ik ze in de verkeerde handen achterlaat, hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .