Suuzan_ Geplaatst: 31 augustus 2021 Delen Geplaatst: 31 augustus 2021 Hoihoi, Wij brengen volgende week onze twee konijntjes naar konijnenopvang stampertje en co aangezien wij nog met vakantie gaan. Ik weet zeker dat dit een goede opvang is, ik heb ze ontdekt door in de lijst op deze website te zoeken en het contact stelt mij ook gerust, maar het blijft spannend, moeilijk en stressvol om ze achter te laten. Vandaar, voor mijn eigen gemoedstoestand: wie heeft mooie ervaringen met deze konijnenopvang? 🤗 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnenliefhebber1993 Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 13 hours ago zei Suuzan_: Hoihoi, Wij brengen volgende week onze twee konijntjes naar konijnenopvang stampertje en co aangezien wij nog met vakantie gaan. Ik weet zeker dat dit een goede opvang is, ik heb ze ontdekt door in de lijst op deze website te zoeken en het contact stelt mij ook gerust, maar het blijft spannend, moeilijk en stressvol om ze achter te laten. Vandaar, voor mijn eigen gemoedstoestand: wie heeft mooie ervaringen met deze konijnenopvang? 🤗 Ik, ze is heel meegaand. Ik ben net terug en heb mijn hele dieren"bende" weer opgehaald. 19 cavia's en 6 konijnen. Ik stuur ze er al 5 jaar heen. Ben echt te vreden met haar en haar man. Ik neem aan dat je Denekamp bedoeld? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuzan_ Geplaatst: 1 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2021 6 hours ago zei Konijnenliefhebber1993: Ik, ze is heel meegaand. Ik ben net terug en heb mijn hele dieren"bende" weer opgehaald. 19 cavia's en 6 konijnen. Ik stuur ze er al 5 jaar heen. Ben echt te vreden met haar en haar man. Ik neem aan dat je Denekamp bedoeld? Ja! Oh, fijn om te horen. Blijft toch moeilijk om ze achter te laten, vind het heel leuk om ervaringen van anderen te horen. Ondanks dat ik echt niet bang ben dat ik ze in de verkeerde handen achterlaat, hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten