Ga naar inhoud

Verhuizen naar binnen (garage)

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Onze Izzy en Oezzy zitten buiten. Mooi onder een grote boom. Lekker fris in de zomer (die we nu niet gehad hebben), beschut van de meeste regen en wind. 

Wij twijfelen nu erg om ze binnen in de garage te zetten, voor een super natte herfst en een koude winter? Ik heb precies gelezen dat ze daar wel tegen kunnen, maar het is toch wat zielig misschien? 

We lazen ook dat je dit doet best vooooor half september, ivm de vacht. 

Maar hoe zit dat nu bij hun vacht, door de slechte zomer? Precies al altijd herfst geweest de voorbije maanden. 

Er zijn zoveel tips op de site, en meningen, maar ik weet het echt niet meer. 

Ze zitten momenteel ook nog apart, te wachten op het indalen van de balletjes zodat Oezzy gecastreerd kan worden. Hoe lang dat nog gaat duren…. we hopen snel, dat we ze snel terug kunnen koppelen (hopen dan ook dat dat ook lukt).. dus tot hier toe kunnen ze ook niet lekker dicht bij elkaar gaan zitten.

Ze zijn nu allebei 13,5 weken. 

Dankjewel voor je reactie. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je konijnen buiten laten is niet zielig hoor. Ze krijgen een lekker warme wintervacht, die ook nog eens waterafstotend is. Het is wel belangrijk dat ze ergens droog en uit de wind kunnen zitten. En als het erg koud is houden ze elkaar warm. Dat kan nu dus nog even niet, maar ik verwacht ook niet dat het op korte termijn gaat vriezen. 

Heb je hier misschien iets aan? https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-in-de-winter

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .