Ga naar inhoud

Konijn buiten minder tam


Liv

Aanbevolen berichten

Hay mijn konijn is de laatste tijd vele minder tam aan het worden vroeger leefde hij binnen maar hij is verhuist naar buiten binnen was hij heel tam maar nu hij buiten is is hij banger geworden heeft iemand tips 

aangepast door Evee
Topic verplaatst & titel aangepast zodat duidelijk is wat het betreft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic even verplaatst en je titel gewijzigd.

 

Heb je twee rammen samen zitten? Zijn ze wel gecastreerd? Gaat dat wel goed samen? Hebben ze daar geen stress van? Hoeveel tijd besteed je bji je konijnen per dag en wat doe je dan allemaal?

 

Een konijn tam maken heeft tijd nodig, een konijn tam houden ook. Daarbij moet de basis goed zijn, willen ze mensen vertrouwen. Rust, een maatje, een veilig verblijf waar ze zich op hun gemak voelen en genoeg bewegingsruimte hebben. Hier staan ook veel tips in: https://www.bunnybunch.nl/informatie/hoe-maak-je-een-konijn-tam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een is gecastreerd maar zijn wel alle 2 mannetjes het gaat heel goed tussen hun zijn echt beste maatjes ik ga er zeker meer dan 3 keer per dag naartoe maar we hebben daar ook kippen die aan vallen dat is wel irritant als je daar bent  ik verzorg hun vaak en keer hun kunstjes aan zijn wel alle 2 ander ras maar ze hebben zeker genoeg bewegings ruimte is een schapen wei 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten de Konijnen bij de kippen? En de kippen vallen aan? Dat is wachten op uitgepikte ogen etc en klinkt niet als een fijne situatie voor je konijnen. Kunnen ze geen eigen ren krijgen? 

En wordt de andere ram ook nog gecastreerd? 2 gecastreerde rammen kunnen met flink wat geluk wel samen blijven. Als er eentje niet gecastreerd is gaat het uiteindelijk zeker een keertje fout tussen je konijnen. 

Het klinkt alsof er veel risico en stressfactoren aanwezig zijn, dat heeft invloed op de tamheid van je konijnen. Ze moeten op veel gevaren letten en zullen dus eerder weglopen dan naar je toe komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .