Ga naar inhoud

Waarom ben je begonnen met konijnen houden?

Evee
 Delen

Waarom konijnen  

129 leden hebben gestemd

1. 1. Waarom ben je begonnen met konijnen houden?

• Impulsief, ze zagen er zo lief uit in de dierenwinkel / de kinderen vroegen er om
      10
    • Impulsief, konijn gevonden / konijn gekregen / hulpbehoevend konijn overgenomen
      25
    • Goed doordacht, verschillende dieren overwogen maar konijnen pasten het best bij mijn situatie.
      28
    • Goed doordacht, ik wilde altijd al konijnen houden en ben er toen het kon aan begonnen.
      46
    • Anders, reageer in topic.
      20

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...

Mijn eerste twee konijnen waren een impulsaankoop, twee voedstertjes. Toen wist ik niets van konijnen. Heel veel geleerd, en ook gezien wat voor bijzondere dieren konijnen zijn. Relatie ging stuk, konijnen waren eigenlijk van haar, heb toen een jaar alleen voor de konijnen gezorgd, toen ze de konijnen kwam ophalen miste ik ze. Inmiddels ook geleerd dat konijnen door de meeste mensen helemaal verkeerd begrepen en gehouden worden, en er heel veel konijnenleed is (waar ik echt wakker van lig soms).

De konijnen die ik nu heb, ram + voedster, heb ik deels omdat ik het zo bijzondere dieren vind, en deels omdat ik ze een goed, waardevol leven wil geven.

aangepast door Marcovka
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .