Moeder van nijntje Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Heeuy Ik had een vraagje vandaag kan ik mijn konijntjes ophalen van de koppelvakantie. Maar ik gebruik voor mijn nijntje een kattenbak voor keutelen en hooi eten maar toen zag ik dit op internet (zie foto) Heeft iemand hier ervaring mee en wat is jou mening over deze keutelbak. Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 (aangepast) Ik heb sinds een tijdje een soortgelijke bak met hooiruif. Namelijk deze: 22 augustus 2021 aangepast door mammafelina Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 1 minuut geleden zei mammafelina: Ik heb sinds een tijdje een soortgelijke bak met hooiruif. Namelijk deze: Ik heb gekozen voor een knaag proof versie met aluminium spijlen en afgewerkt met anti knaag strips. Zowel ik als de konijnen zijn er super blij mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 22 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 @mammafelina zou dit ook goed genoeg zijn voor 2 konijntjes. Want ik ben namelijk bang dat een kattenbak heel krab is en dat vind ik zielig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Kun je niet kijken hoe breed deze is, en inschatten hoeveel ruimte je konijnen nu innemen als ze naast elkaar aan het eten zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 22 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 @Marjoleink ik ga vandaag mijn nijntje en haar ram op halen van koppel vakantie maar ik zat naar de katten bak te kijken en vond wel erg klein voor twee konijntjes. En zag dat veel mensen deze keutelbak gebruikte met hooi ruif Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 22 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Dit is de katten bak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 48 minuten geleden zei Moeder van nijntje: @mammafelina zou dit ook goed genoeg zijn voor 2 konijntjes. Want ik ben namelijk bang dat een kattenbak heel krab is en dat vind ik zielig. Ik heb 2 konijnen. 1 van 1,8 en 1 van 2,1 kilo. Bij mij passen ze er makkelijk samen in. Ik heb de grote variant bij AA houtbouw besteld. Eerst had ik net zo’n kattenbak als jij, maar daar gingen die van mij nooit samen in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Als je de kap van de kattenbak eraf haalt en het hooi in een ruif aan de lange kant van de bak hangt, dan passen ze er toch wel in? De mijne doen het er daar wel mee iig 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Zat te zoeken naar een goede foto van mijn toiletbak met hooiruif, maar kon alleen deze vinden waar ze dus juist niet in de bak zitten 😂 Maar zoals je je wel kan indenken passen ze ook prima samen in de kattenbak en dat doen ze ook regelmatig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 23 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 @Miekmoek bedankt voor de tip 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ik heb het concept wat jij op de foto hebt, maar dan gewoon los 😉 Ik heb gewoon in de rennen twee losse toiletbakken met een ruif er boven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten