Moeder van nijntje Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Heeuy. Ik heb vandaag me konijn weggebracht op koppelvakantie ik vind het super leuk voor mijn nijntje. Ik heb beetje staan kijken hoe het ging met mijn konijntje ze was wel heel gestrest hellaas maar hopen dat het gaat lukken. Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Wat stress hoort er helaas bij. Gelukkig is het maar heel eventjes en heeft ze als de koppeling lukt voor de komende jaren een leuk maatje om samen mee te leven 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Wat leuk! Het witte konijn met de zwarte randjes om de ogen is denk ik de date van jouw konijn? Welke opvang/asiel is het uiteindelijk geworden? Handig dat ze er een aantal dagen blijven. Succes met wachten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 18 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 @Lienappelsien ja klopt de witte is het konijn die ze gaat koppelen. Ja ze had in het begin wel veel stress maar de opvang zij dat het wel kans van slage had en als de stress aan bleef houden belde ze mij . Ik doe het bij maaike's opvang. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 5 hours ago zei Moeder van nijntje: Heeuy. Ik heb vandaag me konijn weggebracht op koppelvakantie ik vind het super leuk voor mijn nijntje. Ik heb beetje staan kijken hoe het ging met mijn konijntje ze was wel heel gestrest hellaas maar hopen dat het gaat lukken. Groetjes Og wat leuk, zitten ze bij Maaike? Dan komt het helemaal goed hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 18 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 @Konijnenliefhebber1993 ja klopt ze zit bij maaike heb ook vetrouwen dat het goed gaat 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 2 minuten geleden zei Moeder van nijntje: @Konijnenliefhebber1993 ja klopt ze zit bij maaike heb ook vetrouwen dat het goed gaat 🙂 Ben er vrijwilliger, dus komt echt 100% goed. Is het toevallig Loki waar nu mee geprobeert wordt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 18 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 @Konijnenliefhebber1993 ja het is loki hij ziet er echt uit als een schatje ik hoop dat het een match word 🤞 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 22 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Het is gelukt ben zo blij er mee 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wietse Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Leuk om te zien! Onze Flip is nu op koppelvakantie, hoop ook op zo’n foto volgende week 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ahh die snoetjes! Fijn dat het gelukt is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 23 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 @Wietse succes straks met jou koppeltje 🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Wat een poepies ❤️ @Moeder van nijntje @Wietse succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Wat lief! Veel plezier met je koppeltje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moeder van nijntje Geplaatst: 25 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 @Lienappelsiendankje wel 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten