Ga naar inhoud

Bloedend pootje


Romy11

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Mn konijn heeft net een ongelukje gehad. Hij kwam van de eerste verdieping naar beneden, alleen viel hij achter de trap ipv van de trap te gaan. Nu bloed zn pootje. Waarschijnlijk zn nagel. Moet ik hier iets aan doen of het even aankijken? Hij is gewoon rustig en gedraagt zich verder normaal. Hij is zichzelf en zn pootje aan het schoonmaken.

 

Alvast bedankt!

🐰🐰

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Zorg dat je weet waar het vandaan komt. Kijk of hij normaal.loopt en of het bloeden gestopt is. Bij blijvend bloeden, mank lopen bezoekje dierenarts.


Volgensmij is het bloeden gestopt en hij loopt normaal. Ik ga hem even in de gaten houden! Bedankt voor je reactie😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het van een nageltje is geweest, dan moet het inderdaad vanzelf stoppen. Dan zal het even wat gevoelig zijn misschien, maar zou je verder niets aan hem merken.

 

Stopt het niet vanzelf, loopt hij mank, en/of zie je een duidelijke wond, dan zou ik wel even een dierenarts bellen en eventueel een foto sturen. Misschien kan het wachten tot morgen, misschien niet en moet het gehecht worden. Dan wil je dat wel even vandaag navragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .