Ga naar inhoud

De kledinggraver


Dorusjedot

Aanbevolen berichten

Hallo! 

 

Mijn konijn heeft iets met onze kleding. Vooral de kleding van mijn vriend eigenlijk, want mijn shirts worden met rust gelaten. 

 

Er wordt namelijk vaak even in de kleding gegraven en vaak even genibbeld. Punt is een beetje, wij hebben op dat moment de kleding aan. 

 

Ik begrijp ook echt niet wat het nu precies is. Want na de nibbel, wandelt meneer vrolijk door. 

Om na een paar minuten weer verder te gaan. 

Naja, jullie begrijpen, dat is soms vest vervelend. 

 

Iemand tips? Of verklaringen? 

Want als we weten waar het vandaan kan komen, kunnen we daarmee aan de slag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kolino nee, het gaat dus ook om kragen en gladde stukken.

 

Zo had ik heel charmant dikke sokken met daaroverheen een joggingbroek. Daar zat dus 0 speling of krekel in. Daar deed hij dus precies hetzelfde. 

 

Voor mij ook ideaal om even te kijken of hij nu echt doorbijt of niet, want ik voelde er echt niks van. 

Dat is dus niet het geval. Het is niet dat het kapot moet of doorgeknaagd wordt. Het is echt graven en een nibbel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het over Loet en zit ze nog alleen? Waarschijnlijk is het dan gewoon een manier van aandacht vragen/sociaal gedrag. Zeker omdat ze niet echt doorbijt, dus het niet speels dingen slopen is. Konijnen wassen elkaar natuurlijk en helpen ze elkaar ook met vachtverzorging door kleine beetjes/te knabbelen zoals jij het ook beschrijft. Ik denk dat ze jullie 'vacht' wil verzorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .