Ga naar inhoud

Bult bij oog


Roxyy

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

We gaan maandag naar de dierenarts. Maar weet iemand wat dit kan zijn? Mijn konijn heeft een bult bij z’n oog. Volgens mij is het wel snel gekomen! Ik ben benieuwd of iemand weet wat dit is. Hij is qua gedrag gelukkig wel normaal. Dus dat scheelt….

 

groetjes van Roxy 

18E03C49-7234-49E7-AEAE-FE5ACF87425D.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zeker een bijwerking zijn, het komt weleens voor. Gelukkig is hij net gevaccineerd en is het geen myxomatose! De verhalen die ik erover gelezen heb zijn erg onschuldig, het trekt gewoon weer weg. Wel handig om de dierenarts te laten weten, zodat ze bij kunnen houden of het bij een bepaalde batch vaccinaties vaker voorkomt bijvoorbeeld. Volgend jaar gewoon weer vaccineren hoor! Net als je even niet lekker voelen na je coronaprik. Toch beter dan in het ziekenhuis aan de beademing 😅

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is inderdaad gewoon een entreactie, maandag even bellen om het door te geven en te overleggen met je dierenarts, maar meestal hebben ze er geen last van en je kunt er ook niet veel aan doen. Ik zie het eigenlijk alleen bij konijnen die voor de eerste keer gevaccineerd worden dus ik zou niet bang zijn voor herhaling volgend jaar (daarnaast is het inderdaad altijd beter dan een echte myxomatose infectie).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .