Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Dierenkliniek Mortelplein (Tilburg) of DAMB (Dierenartsen Midden-Brabant in Diessen/Goirle)?


Aanbevolen berichten

Zoals de titel al zegt, iemand ervaring met Dierenkliniek Mortelplein (Tilburg) of DAMB (Dierenartsen Midden-Brabant in Diessen/Goirle)?

 

Ik zoek een goede en betaalbare dierenarts voor de twee Vlaamse Reusjes die over 1,5 week komen. 
 

Vroeger weleens bij de dierenarts in Diessen geweest maar toen woonde ik nog bij mijn ouders en ging het om schapen (dierenarts zat letterlijk schuin tegenover ons in dezelfde straat). Maar ik heb geen idee hoe ze zijn met konijnen. Ze doen pas na 5 maanden castreren en bij hoge uitzondering na 4 maanden, ook als balletjes al ingedaald zijn. Dan moet ik ze te lang apart zetten en ik lees hier op het forum dat het prima eerder kan zolang de balletjes vd ram maar zijn ingedaald. Dus ik twijfel nu een beetje en ik vind ze erg duur. Vaccineren kost voor 2 konijnen €96. 
 

Bij die andere, Dierenkliniek Mortelplein (in Tilburg) zijn ze ietsje goedkoper, ook met castratie/sterilisatie en doen ze castreren vd ram wel eerder mits het ook echt kan (na extra controle door dierenarts). Ze zeggen een dierenarts te hebben die veel ervaring heeft met konijnen, maar ik zie op de site geen informatie over de betreffende dierenartsen. Dus het klinkt goed maar ook hier, twijfel. 
 

Iemand toevallig bekend met een van deze? 

Ik zag ook Oisterwijk in het rijtje staan met konijnen dierenartsen, maar die hebben een patiëntenstop op dit moment. Andere tips zijn uiteraard ook welkom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .