bunbun beauty Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik was opzoek naar papieren zakjes om wat mee te knutselen voor de nijntjes. Maar de enigste papierenzakjes die ik een beetje kan vinden zijn papieren boterhamzakjes met een vetwerend laagje. Weet iemand of deze vetwerende laag veilig is voor de konijnen? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Kun je ze in de Ava niet vinden, van die papieren zakjes? Ik heb ze daar gehaald, zonder een vetwerend laagje enzo... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 29 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2021 24 minuten geleden zei Punky punk: Kun je ze in de Ava niet vinden, van die papieren zakjes? Ik heb ze daar gehaald, zonder een vetwerend laagje enzo... Ava? 🙈 wat/waar is dat? Nooit van gehoord 🙈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Ik zou die vetvrije zakjes niet doen geloof ik. Maar met even googelen kom je een heel eind. Dit bijvoorbeeld: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 29 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2021 2 hours ago zei Marjoleink: Ik zou die vetvrije zakjes niet doen geloof ik. Maar met even googelen kom je een heel eind. Dit bijvoorbeeld: Ik was al aan het Googlen geweest maar die kwamen er bij mij niet te staan. 🙈 Alleen van die groothandelsites waar je dan gelijk 1000 van die zakjes krijgt, dat vond ik dan wel weer een beetje teveel van het goede 😅. Maar bedankt voor de tip, dan ga ik wel even gewoon via bol zelf opzoek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 5 hours ago zei bunbun beauty: Ava? 🙈 wat/waar is dat? Nooit van gehoord 🙈 Ow, haha! Ava is een winkel voor schoolspullen, knutselspullen,... Waarschijnlijk alleen in België dan. 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Hobbywinkel en inderdaad winkels met kantoorartikelen willen nog wel eens zakjes hebben. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 29 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2021 4 hours ago zei Punky punk: Ow, haha! Ava is een winkel voor schoolspullen, knutselspullen,... Waarschijnlijk alleen in België dan. 😁 Aah dat verklaart 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.