Bammyflurry Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Ik heb er best wel veel, maar steeds net geen bingo! Ik heb geen konijnenhaar op elke outfit. Ik trek s morgens namelijk altijd eerst een oude spijkerbroek en fleecevest aan. Dan verzorg ik de honden en de konijnen. En vlak voordat ik naar mijn werk ga, kleed ik mij nog weer om; een nette broek aan en het fleecevest uit. In het weekend of als ik vrij ben blijf ik meestal in mijn gemakkelijke kleding lopen. Gaten heb ik eigenlijk niet in mijn kleding. Heb 1 spijkerbroek waar een gaatje in zit van een puppytandje, al 20 jaar geleden gebeurt. Ik heb wel verschillende handdoeken met gaten...meestal kwamen die uit een reismand... Gelukkig zijn er nog nooit konijnen ontsnapt en kan ik ze ook altijd vinden. Ik volg meer mensen (meest gedragstherapeuten voor honden, hondengedrag heeft erg mijn interesse) op sociale media, maar alleen op openbare media. Zit zelf niet op feestboek of zo. Hoewel mijn konijnenren best groot is, is mijn kamer toch wat groter. Hooi heb ik wel eens in mijn haar gehad op het werk. Gelukkig had mijn toenmalige manager het ook wel eens, zij had paarden...😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Als kind heb ik trouwens wel van gemengd konijnenvoer gegeten. Het johannesbrood, de zonnebloempitjes en de groene en oranje stukjes waren lekker dus daar pakte ik er wel eens een van! 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Ik heb als kind een keer van het vissenvoer geproefd. Dat had ook van die leuke kleurtjes. Maar daar was ik heel snel van genezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Ik heb ook nog geen volle bingokaart, maar kom een heel eind. Ik mis nog de volgende: - de konijnenren is groter dan de eigen slaapkamer - de konijnen eten meer groente dan het mensen-baasje zelf (ik ben zelf een groot konijn) - voor spoedgeval naar weekend-dierenarts geweest - volgt meer konijnen dan mensen op sociale media Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Telt een paniekaanval van een konijn dat in een hele rare houding slaapt (i.p.v. een bunnyflop) ook? Zo trof ik Lulu ooit aan (even doorklikken of swipen voor het filmpje): https://www.instagram.com/p/B-wU7yRlYyu/ Ze was compleet in dromenland. Stokdoof ook, dus ze werd niet eens wakker van mijn verschrikte reactie 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Ik kom een heel eind, maar konijnenbrokken proeven is mij toch wel een stap te ver. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Op 30-7-2021 at 21:04 zei Evee: Niemand probeert konijnen brokken uit? Ben ik daar zo gek in? Hoe moet je anders weten hoe het smaakt? 😅 Was je dan ook niet benieuwd naar de blinde darm keutels @Evee? Die vinden zij ook erg lekker proeven 😂 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Haha nee, daar trek ik wel een grens 😄 Maar brokjes proef ik meestal wel, en dan merk je dat er echt wel flink smaakverschil zit tussen de brokken onderling, maar ook de structuur, hoe groot de vezels nog zijn, hoe lang kauw je er op. En brokken zijn als het goed is echt gewoon plantaardig, dus ook niets geks om te eten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 Op 3-8-2021 at 07:58 zei Evee: Maar brokjes proef ik meestal wel, en dan merk je dat er echt wel flink smaakverschil zit tussen de brokken onderling, maar ook de structuur, hoe groot de vezels nog zijn, hoe lang kauw je er op. En brokken zijn als het goed is echt gewoon plantaardig, dus ook niets geks om te eten. Welke vind je zelf dan 't lekkerst? 😅 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 Ik vind zelf de burgess brokken het lekkerst 😄 😂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Welke burgess brokken heb je beproeft, ze krijgen het hier ook burgess maar nog nooit zelf geprobeerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten