Ga naar inhoud

Bunnybunch konijnenbaasjes bingo

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Hahaha die had ik nog niet gezien.

Mijn kaart is bijna vol. Wat ik nog niet heb:

- heeft van de konijnenbrokken geproefd

- kleding met gaten aangetrokken

- heeft ongezonde hoeveelheden konijnenhaar opgegeten -> dat valt wel mee

- hooi in je haar gevonden terwijl je in het openbaar was ->daar ben ik soms wel bang voor als ik net het hooi heb bijgevuld voor ik ergens naar toe ga 🤣 Dan controleer ik in ieder geval mijn kleding eerst even. Misschien heb ik deze al wel, maar ben ik er niet achter gekomen. Thuis ontdek ik toch wel eens een hooitje in mijn haar als ik in de spiegel kijk.

- kon de konijnen niet vinden -> gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt. Het is wel een angst die komt bij het hebben van konijnen. Dat lijkt me echt een nachtmerrie. In hun verblijf kunnen ze zich soms wel verstoppen. 

Heb jij bingo @Evee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen konijnenbrokken geproefd, geen kontjes gewassen, niet echt veel haar opgegeten, ik volg geen konijnen op Social media en ik kan de konijnen altijd wel vinden, hoewel Kiki soms op plekken zat waar je niet van dacht dat ze er kon komen en Gijs in een donker huisje niet te zien is. Ooh en geen hooi in mijn haar, ik heb heel glad dun haar, daar blijft niet zomaar iets in hangen. En niet op élke outfit konijnenhaar. Volgens mij 🙄.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso bingo op meerdere rijen, maar nog geen volle kaart. Ik volg nog wel meer mensen op social media en mijn eigen slaapkamer is toch wel groter dan de konijnen. Maar dat is alles wat ik mis. Dat brokken proeven was wel per ongeluk, had een prakje gemaakt van biks en er zat wat op mijn vinger, dus uit automatisme opgelikt. Geen aanrader 😜

Verder heb ik er ook wel een aantal via de opvang gehaald, bij mij eigen konijnen is billen wassen bijvoorbeeld nog niet nodig geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Evee:

Niemand probeert konijnen brokken uit? 

Ben ik daar zo gek in? Hoe moet je anders weten hoe het smaakt? 😅

Ja ik wel hoor 😆

Ik heb laatst een erwtenvlok geproefd en van de week een beetje critical care. Gadverdamme van een smerige zooi. Ik heb trouwens ook weleens cisaral en novacam geproefd, was ook geen succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna volle kaart 😆

ik mis nog: 

- Heeft van de konijnenbrokken geproefd, ik heb wel ooit als kind de zonnebloempitten uit het voer van de hamster geproefd..

- heeft kleding met gaten aan getrokken, mag ook wel zo blijven 🙈😂

- de konijnenren is groter dan de slaapkamer

- volgt meer konijnen dan mensen op social media, ik gebruik social media eigenlijk niet echt. Behalve bunnybunch dan 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb buiten de onderstaande 3 helemaal bingo!

- heeft vieze konijnenkontjes gewassen

- volgt meer konijnen dan mensen op sociale media

- voor spoedgeval naar weekend-dierenarts geweest

Inderdaad gek dat er niet zo veel mensen konijnenbrokken hebben geproefd. Ik heb alles al geproefd! Hondenbrokken, konijnenbrokken, paardenvoer, nat voer voor katten,...

😂

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Eefje:

GAD VER DAMME waarom zou je dat doen?? 

Nou, geen idee eigenlijk. Het paardenvoer is echt super lekker, en nee, dit is niet sarcastisch! 😁

Het natvoer voor katten is bij de doop gegeven en dat is kei vies! De andere vallen mee, maar zijn ook geen aanrader! 😂

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .