Ga naar inhoud

Abri en Joe naar buitenverblijf

Aanbevolen berichten

Zaterdag gaan we het nachthok ophalen dan kunnen de konijnen ook naar buiten verhuizen! Nu zag ik alleen de weersvoorspellingen en dat het gaat regenen en onweren. Is het dan wel handig om ze zaterdag te verhuizen? Of is een nieuw verblijf al te spannend en zal het teveel zijn om dan ook regen (en misschien onweer) te ervaren? 

Het nachthok komt in een afgezet stuk terecht, dat is verder niet overdekt dus daar worden ze nat. In het nachthok is het natuurlijk droog. 

Ik zal vanmiddag ook even foto's plaatsen voor een beter idee. Maar dacht, open even dit topic vast voor al mijn vragen weer. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben hier misschien ook te voorzichtig in, maar ik snap je gevoel. Ik denk dat ik zelf zou wachten tot de kans op onweer voorbij is. De regen is niet zo erg denk ik. 

Ik heb zelf een zeil op de ren liggen zodat ze daar ook meer droog kunnen zitten. Is dat misschien bij jou ook een optie?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wij hadden het plan om net dit weekend zomaar een nachtje te kamperen, maar waar wij heen willen geven ze zaterdag 27 graden af en dan 's avonds onweer. Wij gaan om die reden waarschijnlijk niet. Ik zou de weersverwachting even goed in de gaten houden. Voor onweer en regen zou ik niet zo bang zijn, ik neem aan dat het verblijf gewoon goed voldoet qua beschutting. Alleen de warmte zou ik echt voor opletten. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja die hitte is ook wat he. Wat balen zeg. Ik wil ze graag naar buiten hebben. Hoe vaak ik ze ook verschoon, je ruikt hooi etc over de hele bovenverdieping. Zeker met de hitte erbij, wordt het zo'n muffe lucht. 

Ik ga er nog even over broeden ... en wie weet valt het mee qua hitte. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .