Ga naar inhoud

Ziekenhuis

JacB
 Delen

Aanbevolen berichten

@Evee ze wilden wachten tot de ontsteking onder controle was/de ontstekingswaarden nul waren. Maar het kan nu niet langer wachten. De nierwaarden zijn totaal van het padje in het bloed en de ontstekingswaarden worden hoger ipv lager. 
De operatie kon niet meer vanavond, dus wordt morgenochtend vroeg. Hoor straks hoe laat. 
Ik heb gelukkig een kamer alleen en kijk uit over het Weerwater. Heb dus wel eens beroerder gelegen. Alleen doet deze afdeling niet mee aan de ‘voedings-test’ waar de andere afdeling wel aan mee deed. Heb dus veel minder keus qua eten. Dat is dan wel weer jammer, hahah.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MichelleloveElmo pijn is een drama op het moment. En ik ben écht niet kleinzerig. 

@Jamesthebunnybutler nee, zou niet weten wat. Vind het al heel lief dat jullie zo met me meeleven. 

Eventuele kaartjes mogen nu naar:

Flevoziekenhuis 

Postbus 3005 
1300 EG Almere

Jacintha Brehler 

Afdeling Short Stay

Kamer 2.77 

Zoals het er nu voorstaat ben ik er sowieso tot en met volgende week vrijdag 😕

aangepast door JacB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge Jacintha... 

En wat balen dat de operatie vandaag toch niet door kon gaan. Tot dinsdag duurt nog lang... Zeker als je veel pijn hebt. Maar waarschijnlijk beter dat ze het dan in 1 keer goed doen dan wanneer ze het nu met spoed niet volledig kunnen doen. 

Hopelijk gaat de antibiotica per infuus wel wat doen. 

Veel sterkte. Gelukkig heb je wel een fijne kamer.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Potjandorie, m’n infuus is gesneuveld. Was er al bang voor, hij zat in m’n elleboog-plooi geprikt en dat beweeg je natuurlijk veel ( ondanks dat ik geprobeerd heb het zo veel mogelijk stil te houden). Dat wordt dus een nieuw infuus prikken. 
Verpleging heeft het net al geprobeerd, maar die gaf het na 1 keer proberen op. Dus ik moet zo naar de Holding om daar geprikt te worden onder echo geleiding. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Infuus zit er, na zes keer prikken door twee anesthesisten, weer in. Gelukkig op een plek waar ie hopelijk niet meer sneuvelt voor volgende week vrijdag. 

Ik begin me wel wat te vervelen. Heb wel een boek, maar steeds lezen is ook niks voor mij. En ik ben daar eigenlijk ook te duf voor. Heb m’n moeder gevraagd om straks m’n Switch mee te nemen. Kijken of ik daar wat op kan spelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .