Ga naar inhoud

Ziekenhuis

JacB
 Delen

Aanbevolen berichten

Klinkt toch pittig. 

Ik heb als kind veel problemen met nieren en urinewegen gehad, nierpijn en last van je urinewegen is zo verschrikkelijk. Zo een scherpe, stekende pijn altijd. 

Ik hoop dat ze je snel goed kunnen helpen en dat het dan ook weg blijft. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat wel redelijk goed op het moment. 

Pijn is op dit moment goed te doen, dus ik wil proberen vanaf morgen met de oxycodon te stoppen. Gaat het niet, is het snel genoeg weer gepakt. 
Plassen gaat goed, geen 100x kleine beetjes maar normaal plassen. 
Ik ben alleen echt vreselijk moe, echt niet normaal. En ik mis Skittles heel erg, lijkt wel alsof dat steeds erger ipv minder wordt. 😢

• Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

M’n nier is, ondanks de volledige hoeveelheid pijnstillers, erg dwars vandaag. Heb niet het idee dat de drain weer is uitgezakt, want dat voelde anders, maar fijn voelt het ook niet. 
Even in de gaten houden. 

Ondertussen ben ik wel het ene na het andere record ‘bed-liggen-voor-beginners’ aan het verbreken. Ik maak grote stappen daarin. Gisteren kwam ik er om 12.30 uur uit, vanmiddag om 12.45 uur. En lag er beide avonden ervoor om 20.00 uur in. 
En dan ‘s middags nog even voor een powernap van 16.30 uur tot 18.00 uur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net wéér op de SEH gezeten 🙄
Opnieuw ingestuurd door de huisarts. Al vier dagen weer behoorlijk toenemende pijn in m’n linker nier, koortsaanvallen (ene moment hoge koorts, volgende moment normale temperatuur), constant koude rillingen (af en toe zo erg dat ik niet eens iets kan vasthouden), misselijk tegen overgeven aan, kan amper op m’n benen staan (gisteravond ook letterlijk er doorheen gezakt tijdens training met Tumtum) en algeheel lamlendig. 
Huisarts had overlegd met de uroloog en die wilden mij op de SEH zien. 
Bloed geprikt, urine ingeleverd, röntgenfoto gemaakt om te kijken of de drain nog op z’n plek zat…. 
Ontstekingswaarden in het bloed waren iets verhoogd. Urine is op kweek gezet. Ik ben naar huis gestuurd met antibiotica. Er werd gesproken over opnieuw opnemen, maar daarvoor ‘oogde ik niet ziek genoeg’   
Zó irritant als je er nooit ziek uitziet maar dat wel bent. Had nu ook geen koorts. 
Gaat het over 3 dagen niet beter, dan de poli weer bellen voor overleg. 

Ik word er een beetje moedeloos van inmiddels… 

• Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij ook niet @Kolino  Vooral omdat ik al een bacterie heb die resistent is tegen antibiotica. Paar maanden terug lag ik in het ziekenhuis met een oogzenuwontsteking, toen bleek dat er uit de urinekweek van de maanden ervoor was gekomen dat ik een BRMO bacterie had. Daar valt onder andere ook MRSA onder, de ziekenhuis-bacterie waar iedereen altijd zo bang voor is omdat je er aan dood kan gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .