Ga naar inhoud

Ziekenhuis

JacB
 Delen

Aanbevolen berichten

@Lienappelsien kan je nagaan wat ik allemaal al schrap uit m’n lijstje 🙂

Vanmorgen had m’n moeder heel lief Tumtum en Yoda uitgelaten. Eerst een rondje met Tumtum en toen met Yoda nog een klein stukje. Dus ik werd opeens wakker om 12.30 uur. Dat was wel heel erg fijn. 

Morgen toch de polikliniek weer even bellen. Nog steeds heel veel pijn (heb m’n Oxycodon moeten verhogen van 5 mg naar 10 mg) en de temperatuur loopt ook verder op. Plassen blijft ook problemen geven. En ik ben nog steeds enorm misselijk. Ze hadden me zondag op de SEH een middel voorgeschreven tegen de misselijkheid, maar dat mag ik niet gebruiken omdat ik ook Haldol gebruik en iets anders was er niet. Knap balen dus. 
Hoop dat de poli mij morgen verder kan helpen. 

• Verdrietig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago zei JacB:

Ze hadden me zondag op de SEH een middel voorgeschreven tegen de misselijkheid, maar dat mag ik niet gebruiken omdat ik ook Haldol gebruik en iets anders was er niet. Knap balen dus. 
Hoop dat de poli mij morgen verder kan helpen. 

Als het goed is mag metoclopramide wel samen met Haldol, maar dat weet de arts/apotheker als het goed is wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago zei IreneM:

Ah *konijnendropjes* zeg. Konden ze dat niet eerder zien? Sterkte morgen 🍀

Als ze afgelopen zondag toen ik op de SEH was een röntgenfoto of CT hadden gemaakt hadden ze waarschijnlijk toen al gezien dat het niet (meer) goed zat. Maar ja, ik was niet ziek genoeg hè… 

Gelukkig wilde de uroloog vandaag wél actie ondernemen. 
Eigenlijk wilde ze mij nu al opnemen en AB per infuus starten, maar omdat ik al aan de AB zit mocht ik morgenochtend vroeg komen. Dus nog een nachtje in eigen bed. Gelukkig. Vandaag doen ze toch geen OK meer, dus dan lig ik daar te liggen. 
Enige wat ze extra doen is Buscopan per infuus geven, maar dat doet helemaal niets bij mij, dus dat mogen ze houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lienappelsien nee, ben sinds 19.00 uur weer thuis.

@MichelleloveElmoHeb net gedoucht (en daarbij bijna flauw gevallen, gelukkig voelde ik het aankomen dus kon op de grond gaan zitten) en lig nu in bed. Ga vast wat proberen te slapen. Om 21.30 uur nog even m’n temperatuur meten, medicatie nemen en plassen en dan de nacht in. 
Ik kan wel voelen dat de drain nu niet meer zo in m’n blaas hangt, maar m’n nier voelt niet aangenaam zeg maar. Dat gaat, hoop ik want dat is normaal wel zo, na een dag of drie wel weer oké. Maar voor nu ben ik nog even heel blij met m’n cocktail oxycodon/diclofenac/paracetamol. 

Overigens zijn de kaartjes (nog steeds) niet nagekomen. Best *ananas*. Hoop dat het nog komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net met Tumtum en Yoda niet (eigenwijs) naar het bos geweest, maar naar het hondenspeelveld. Hoef ik maar 2x 5 minuten voor te lopen ipv een heel rondje door het bos akkeren van 30 minuten. En gelukkig waren er heel veel hele leuke hondjes om mee te spelen voor Tumtum, dus die heeft een uur lang als een bezetene over dat veld gerend. Zelfs Yoda heeft met een hond een poging tot spelen gedaan. (Die is niet zo van het spelen, tenzij het op zijn manier gaat 🙃). 
Morgenmiddag gaan we weer, hopelijk is het dan weer zo druk met leuke honden. 

Ik merk wel dat de narcose dit keer een grotere aanslag op m’n lijf geweest is dan vorige week. Ik sta wankel op m’n benen, ben duizelig en voel me gewoon bleh zeg maar. M’n nier doet ook nog steeds flink zeer. Maar plassen gaat al stukken beter dan de afgelopen dagen. Niet meer 100x per dag kleine beetjes en ook niet steeds aandrang, maar gewoon normaal plassen. Dat is al een hele opluchting. En kan ook weer normaal zitten en bukken zonder dat ik het idee heb dat er een drain naar buiten komt 😅

Trekt toch een stuk prettiger je schoenen aan om maar wat te noemen. 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verstandig, naar het speelveldje gaan. Klinkt als voor jou een goede compromis. En fijn dat het gezien de omstandigheden nog wel iets positief is. Hopelijk zet het door. Hoop ook dat je m'n kaartjes nog krijgt. 

Hier vast een sneek peek.

Screenshot_20210731-201742~2.png

aangepast door MichelleloveElmo
Per ongeluk al opgeslagen
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .