Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Komt net iemand kaartjes brengen: “Zo mevrouw Brehler u bent een belangrijk persoon!”  Vier (!!) kaartjes 😱   Dank je wel @pakyakker, @Dollie, @Pablo&Lola en @Eefje!! ❤️❤️❤️❤️

Ik zit weer op de SEH. Koorts en veel pijn. 😔

@Evee eigen topic is prima hoor.  Operatie is geslaagd. De niersteen was enorm 😱 Geen wonder dat die de nier afsloot. Gelukkig kwam het ding meteen mee met plaatsten van de katheter. Over

Uroloog was er net. Waarschijnlijk wordt vanmiddag na16.00 uur de katheter geplaatst. Nier is sterk vergroot en lijkt afgesloten. Situatie is levensbedreigend… 

Link naar bericht
Delen op andere sites
49 minuten geleden zei Marjoleink:

En nu Jacintha? Wat wordt er aan gedaan?

Heel veel sterkte in elk geval!

Ik krijg vandaag of morgen een Dubbel J katheter geplaatst. Die moet de nier weer tot rust brengen. Op een later moment moeten de stenen worden verwijderd. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 hours ago zei Lienappelsien:

Is het qua pijn wel uit te houden?

Ja, zit flink aan de oxycodon. Waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben, want daar was ik net van afgekickt. Maar wat moet, dat moet. Kick wel weer opnieuw af. Als dat 1x lukt, lukt een 2e keer ook. 

Vannacht (wéér) niet geslapen. Nou ben ik slapeloze nachten wel gewend, maar nu is het icm stress (in ziekenhuis liggen is voor mij psychisch gezien heel erg moeilijk), pijn en medicatie waar je slaperig van wordt. Ik voel me nu dus net een zombie. Denk dat ik, na ontslag, minimaal een maand nodig heb om bij te slapen, hahah.  
Vanmorgen mocht ik nog twee beschuitjes en kopje thee, na 8.00 uur nuchter. En ze deelden muffins uit bij de koffie/thee… niet eerlijk 😩😩😩

Ik had bij de controle vanochtend ipv hele hoge koorts opeens een ondertemperatuur van 34.6. Dus er was meteen stress en ik werd onder warme dekens gelegd. Nu net zat ik op 35.1

Nu is het wachten of de operatie vandaag wél doorgaat…. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .