Ga naar inhoud

Welke verzekering dekt ongevallen en jaarlijkse controle + vaccinaties


NLP

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een verzekeraar waar ik mijn drie konijntjes (3 maanden, 1 jaar en 4 jaar) kan onderbrengen voor ongevallen, jaarlijkse controle en vaccinaties. Ik heb gekeken naar Pet Plan en ik was benieuwd wat jullie ervaring was en of er misschien andere verzekeraars zijn die ik nog kan overwegen. Ook moet een rammetje nog gecastreerd worden en een vrouwtje nog gesteriliseerd worden. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zo ver ik weet geen één. Verzekeringen dekken geen preventieve zorg. Dus geen vaccinatie, castratie enz. Daarbij zijn veel voorkomende gezondheidsproblemen ook uitgesloten van (volledige) vergoeding.

Verzekeringen zijn alleen handig als je echt niet goed kan sparen zelf. Anders ben je echt heel veel voordeliger uit met een spaarbuffer, waar je maandelijks zelf geld in stort. Niet dat je veel rente krijgt, maar stel je konijnen zijn gezond bejaard geworden zonder problemen, dan ben je je geld ook niet kwijt. Bij een verzekering ben je dat wel.  

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een verzekering gehad voor mijn konijntje. 

Er is maar 1 verzekeraar voor konijnen. Die betaald (als het al vergoed wordt) maar 80% van het bedrag. 

Je betaald dus premie, maar als er iets is betaal je ook altijd zelf mee. 

Daarnaast ben ik nu een aantal keer naar de dierenarts gemoeten (helaas), maar ik mis de verzekering zeker niet. 

Ik zorg dat ik altijd wat geld achter de hand heb. Met een verzekering ben je vaal duurder uit. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .