Ga naar inhoud

Kaal plekje in vacht


Aanbevolen berichten

Ukkie krijgt bovenop uit haar vacht wat kale plekken, terwijl het verharen voorbij is. Ik wilde een foto uploaden, maar kan vreemd genoeg de laatste tijd geen foto’s meer uploaden: hij blijft zeggen: uploaden mislukt, terwijl het bestand maar 1 mb is.

 

Moet ik al meteen naar de da of nog even aankijken? Ik zie haar niet krabben of overmatig schoonmaken. Ze rijden/ bijten of vechten ook niet. Ik weet niet hoe je mijten kunt herkennen en of dat het kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op je gebruikersnaam bovenin, op account en op mijn bijlagen klikt, zie je hoeveel van je limiet je in gebruik hebt. Als je aan de limiet zit moet je eerst iets verwijderen voor je weer een foto kan uploaden. 

 

Zie je schilfers? Zie je eitjes of beestjes als je er een vlooienkam doorheen haalt? Als de plek niet groter word en er rustig uit ziet zou ik het gewoon even in de gaten houden. Best kans dat er snel weer haar terug groeit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Evee:

Als je op je gebruikersnaam bovenin, op account en op mijn bijlagen klikt, zie je hoeveel van je limiet je in gebruik hebt. Als je aan de limiet zit moet je eerst iets verwijderen voor je weer een foto kan uploaden. 

 

Aha weer wat geleerd 😉 dacht dat er een storing in het systeem zat, maar vond het al zo vreemd dat ik het nu al wekenlang niet kan.

Als ik daar foto’s verwijder, verdwijnen ze dan ook uit de topics waar ik ze geplaatst heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Evee:

 

Zie je schilfers? Zie je eitjes of beestjes als je er een vlooienkam doorheen haalt? Als de plek niet groter word en er rustig uit ziet zou ik het gewoon even in de gaten houden. Best kans dat er snel weer haar terug groeit. 

Ik zie met het oog geen schilfers of beestjes, ben er vanmiddag even met mijn handen door geweest onder het voeren van wat appel (anders gaat zelfs dat niet)

Ik heb geen vlooienkam en denk ook niet dat ze dat vrijwillig toestaat 🙈 Ze rent nu na 3 weken na haar inenting eindelijk niet meer angstig weg van me, Ukkie houdt nogal lang een wrok 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb wat foto’s verwijderd, dus bij deze de foto’s van Ukkie vacht. 
Achter haar nek ziet het er net uit alsof ze gel in heeft. We dachten eerst dat dat van de regen was, maar dat is nu de hele week al. En verderop naar haar rug vallen er steeds meer kale plekken in. Maar ze gaat nu ook enorm verharen weer (dacht dat ze klaar was).

2C2E2EC4-A368-4EEE-A873-CCE594347D71.jpeg

2F741FBF-C655-41B0-BE0A-B579266EED93.jpeg

aangepast door BaasjevanBrownie
Woordherkenning maakte er wat anders van
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook wel zulke gel achtige plekken in de vacht, meestal als ze elkaar gewassen hebben. Miffy wordt altijd op dezelfde plek gewassen op haar rug waar ze zelf niet bij kan, als ik haar aai dan gaat het weg. Ik weet dat ukkie aaien een uitdaging is, maar misschien eens in de gaten houden of brownie over ukkie heen kwijlt 😛

aangepast door Kimie
Toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .