Ga naar inhoud

Voedster stinkt


Rosaliescout

Aanbevolen berichten

Goede avond allemaal,

 

Ik vond net dat mijn voedster een hele nare vieze geur bij zich draagt. Dus ik keek even bij haar kontje. En ik zie naast haar vagina een natte vieze rode plek???

 

Ik zal even wat foto's bijvoegen. 

Op internet lees ik artikelen over geurklieren. Maar lijkt me niet dat dit zo heftig kan of wel??

 

Ze is 6 jaar. Niet gesteriliseerd. Eet en drinkt en is levendig.

 

Ik dacht ik probeer het eerst even zo aangezien de dierenarts al gesloten is. Anders ga ik morgen bellen. 

 

Dankjewel! 

 

(ik heb betere foto's maar die zijn 3 mb en weet niet hoe ik ze toe moet voegen dan) 

 

 

Spoiler

IMG_20210706_194134.thumb.jpg.8da704df6e8aede94b9bb2a924fd0d1b.jpgIMG_20210706_194134.thumb.jpg.8da704df6e8aede94b9bb2a924fd0d1b.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gauw naar de dierenarts hiermee! Het ziet er zo op de foto's uit als urinebrand, dat kan verschillende oorzaken hebben. In geurklieren kun je zwarte korreltjes zien zitten, dat kan stinken. Maar dit is echt iets heel anders waar een dierenarts naar moet kijken. Zit je konijn buiten? Dan ook goed opletten dat er geen vliegen bij komen, anders krijgt ze straks ook nog maden.. 

Ik zet je foto's even achter een spoiler.

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of dit iets met de geurklieren te maken heeft. Die geven wel een stinkluchtje, maar eigenlijk pas zodra je er echt aan gaat zitten of er met je neus vlak boven gaat hangen. Dit ziet er wel heel vies en naar uit, dus ik zou wel de dierenarts bellen morgen. Overigens moet er altijd wel een dierenarts dienst hebben 's avonds en in het weekend (dat krijg je wel te horen als je naar je eigen dierenarts belt, of het staat op hun website), maar ik denk dat je hiermee wel tot morgen kunt wachten. Eet en drinkt ze normaal? Doet ze verder ook normaal? Want als ze niet eet bijvoorbeeld is het wel spoed. Je kunt ook nu de dienstdoende dierenarts bellen om te overleggen of het spoed is of niet.

 

Als je foto's te groot zijn kun je er een screenshot van maken, dan kun je die hier plaatsen.

aangepast door Okki
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Eefje:

Gauw naar de dierenarts hiermee! Het ziet er zo op de foto's uit als urinebrand, dat kan verschillende oorzaken hebben. In geurklieren kun je zwarte korreltjes zien zitten, dat kan stinken. Maar dit is echt iets heel anders waar een dierenarts naar moet kijken. Zit je konijn buiten? Dan ook goed opletten dat er geen vliegen bij komen, anders krijgt ze straks ook nog maden.. 

Ik zet je foto's even achter een spoiler.

 

11 minuten geleden zei Okki:

Geen idee of dit iets met de geurklieren te maken heeft. Die geven wel een stinkluchtje, maar eigenlijk pas zodra je er echt aan gaat zitten of er met je neus vlak boven gaat hangen. Dit ziet er wel heel vies en naar uit, dus ik zou wel de dierenarts bellen morgen. Overigens moet er altijd wel een dierenarts dienst hebben 's avonds en in het weekend (dat krijg je wel te horen als je naar je eigen dierenarts belt, of het staat op hun website), maar ik denk dat je hiermee wel tot morgen kunt wachten. Eet en drinkt ze normaal? Doet ze verder ook normaal? Want als ze niet eet bijvoorbeeld is het wel spoed. Je kunt ook nu de dienstdoende dierenarts bellen om te overleggen of het spoed is of niet.

 

Als je foto's te groot zijn kun je er een screenshot van maken, dan kun je die hier plaatsen.

 

Dankjewel!!! Ze is heel levendig en eet en drinkt goed. Ik merk niks aan haar! Dus ik ga morgen ochtend gelijk de dierenarts bellen. 

 

 

Ze zit binnen gelukkig. Maar ik hou de vliegen in de gaten. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .